Zilele trecute eram prin oras cu aparatul de fotografiat in mana si cu ochii dupa proiecte speciale. Stiti doar, ca fac treaba asta in mod curent pentru WeInvent, si-mi place. Prin urmare, era imposibil sa nu dau peste cutiile albastre de dimensiuni impresionante, inscriptionate cu un banal „50”. M-am prins ca-i vorba de-o campanie de teasing dar pentru moment nu stiam pentru ce companie/brand.
Sincer, mi s-a parut la momentul respectiv o idee prea putin inspirata sa faci ditamai cutiile, pe care sa le plasezi pe bani grei si-atat. Mi se parea un neconventional doar asa … de dragul ideii si a dorintei de-a iesi din cotidian.
Ulterior mi-am schimbat parerea, pentru ca la cateva zile dupa, respectivele cutii, au inceput sa se deschida si sa apara asa, mai peste tot. Le-am vazut pe cladiri, le-am vazut pe Dambovita, la Unirii, in fata Teatrului National, in Piata Sfatului din Brasov si probabil ca sunt in mai toate orasele importante din tara, acolo unde exista METRO. Da, am aflat intre timp ca despre METRO e vorba si despre campania lor aniversara, pe care au inteles s-o puncteze asa si s-o insoteasca cu multiple oferte.
Dupa ce m-am prins despre ce e vorba, am fost mult mai atent si-am vazut cutiile METRO prinse in vizualuri peste tot in OOH, pe backlit-uri, mesh-uri, busshelter-e, ba chiar si pe Cocoru’. Deci peste tot, absolut peste tot.
Dupa mintea mea cred ca „METRO 50” are in OOH una dintre cele mai ample campanii ale momentului, parca si ceva mai vizibila outdoor decat cea cu „Aprinde Magenta” care-i oricum cu mare tam-tam.
Categorii:Campanii, gherila, Neconventional, News, Outdoor, Proiecte Speciale
1 răspuns »