Nu e asa greu sa gasesti un mix bun

Mai stiti campania Doncafe, de acum cativa ani, cea in care ni se spunea ca “E greu sa gasesti un mix bun”? Acum i-am gasit si “sora” mai mica, nascuta recent de agentia TH_NK. Brandul in cauza nu e o cafea, ci, o bautura racoritoare, J20. Campania se numeste “The Big Blend Theory” si are la baza o serie de spoturi (in final vor fi 20) in care se combina elemente din diferite arte, cat mai diferite intre ele, pentru a rezulta mixul magic. Asta fiind si mesajul pe care brandul vrea sa-l transmita, ca imbina cu bucurie multe arome pentru a fi pe gusturile cele mai alese.

Primul spot amesteca intr-un mod interesant cuvintele slam – poetului Massiah cu acordurile din Dvorak, cantate de Royal Philharmonic Concert Orchestra, iar urmatoarele duc povestea mix-urilor din J20 mai departe. Daca o sa va uitati pe youtube la clipuri, o sa dati peste muzica veche irlandeza combinata cu dans contemporan sau haiku-uri suprapuse pe Beethoven. Vorba poetului din spotul 2 al campaniei, “Lasa internetul sa ghiceasca care va fi urmatoarea miscare”. Clar, prima a fost una buna pentru TH_NK si J20.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s