Cum sa faci o reclama utila cu adevarat

Nu e de sezon, dar pana la urma, una merge, oricand. Berea. In cate feluri o poti oare consuma si ce s-ar mai putea inventa sa te faca sa o privesti cu alti ochi? Uite ca se poate. Ogilvy Brasil a creat un ad interactiv, dar si util in acelasi timp, pentru brandul Glacial Beer. Inovatia consta intr-un print care poate reduce la jumatate timpul de racire al berii la frigider, daca sunt urmati cativa pasi.

tearing-ad-out-of-magazine

Mai intai citim instructiunile, apoi, rupem reclama din revista, o bagam putin sub apa, dupa care o infasuram in jurul sticlei, iar dupa, direct la frigider. Pentru a putea fi realizata figura asta, reclama din revista a fost tratata cu particule care accelereaza racirea.

glacial-ad-to-chill-beer-IIHIH

Pentru o bere care e pe piata din 2003, inovatia de ambalaj ii va folosi cu siguranta, mai ales acum, in epoca home-made.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s