articol de Marian Costache
Cand ai calatorit ultima oara cu metroul? Daca nu s-a mai intamplat demult poate-ti programezi o “escapada”. Probabil ca asa n-ai sa ratezi un proiect cu totul special pe care Jacobs il deruleaza de la-nceputul acestei luni in cateva statii ale metroului bucurestean.
Aromele din noua campanie “Joaca-te cu jacobs” sunt aduse aproape de consumatori, emanand din niste arcade special construite in acest sens, purtand binenteles vizualurile tematice ale proiectului.
Prin urmare, daca in graba zilnica sunteti surprinsi la metrou de arome de vanilie, lamaie, portocala sau scortisoara, ridicati ochii, probabil ca sunteti in preajma arcadelor despre care tocmai v-am spus. Misto, nu-i asa?! Mai rupem monotonia, un pic, in joaca…
Jacobs se-nscrie astfel intre brandurile mari care au inteles importanta MULTIsenzorialului in comunicare, asa cum de altfel au tot confirmat o multime de cercetari recente, printre care este si cea realizata de Starcom impreuna cu MVcom si data publicitatii la final de ianuarie 2015.
Potrivit acesteia “respondentii ar fi incurajati sa folosesca sau sa cumpere produsul daca mesajul ar fi insotit de lumini (in proportie de 80%), muzica sau mesaje audio (79%), o experienta tactila (79%) sau de una olfactiva (74%)”.
De creatia pentru acest proiect Jacobs s-a ocupat agentia GMP, de media Dentsu-Aegis si Spectacular, iar de componenta olfactiva MVcom.
Categorii:Agentii, Campanii, Evenimente, Multisenzorial, MVcom, Neconventional, News, Outdoor, Proiecte Speciale
1 răspuns »