Dove: Frumoasa si Obisnuita

Care e momentul in care o femeie isi da seama daca e sau nu frumoasa? Numai ele stiu asta. Dove incearca acum, printr-un stunt viral, sa le grabeasca un pic, spunandu-le totodata ca frumusetea e de fapt o alegere destul de constienta, care trebuie uneori doar sa fie asumata, ca sa poata deveni reala.

Mai multe usi duble ale unor cladiri din cateva orase mari ale lumii, San Francisco, Sao Paulo, Shanghai, Londra si Delhi au fost updatate cu semnele “Frumoasa” si “Obisnuita”. Dupa care s-a filmat totul, pentru a vedea pe ce usa prefera femeile sa intre.

Rezultatul e uimitor. Cele mai multe dintre femei au ales sa intre pe usa “Obisnuita” decat pe cea pe care scria “Frumoasa”, mai putin in cazul care ele erau incurajate de cineva apropiat sa treaca prin usa cu “F”.

E inca o campanie cu mesaj puternic din partea Dove, care ar putea sa ne dea de gandit despre felul in care ne vedem uneori in oglinda. Vezi aici o campanie mai veche Dove, in care femeile au fost puse sa-si noteze gandurile negative, pentru a vedea cum ar fi daca cineva chiar le-ar vorbi lor asa.