Concertul lui Robbie Williams din perspectiva product placement

A trecut o saptamana si-un pic de la concertul lui Robbie de la Bucuresti si ecourile inca nu s-au stins. 65000 de oameni in Piata Constitutiei nu cred sa mai fi adunat cineva pana acum. E clar ca am fost martorii unui show de mare anvergura si asta s-a vazut chiar acolo in piata in timp real.

Tin minte si-acum momentul in care am aflat de la colega mea ca vine Robbie in Romania. Atunci pe loc nu compilam exact, pentru simplul fapt ca parca nu-l mai asteptam. Ani de zile i-am vazut show-urile inregistrate pe ici, pe colo si vazand cum tine publicul in priza mi-am jurat sa-l vad si eu macar o data LIVE.

IMAG0825

In fine, l-am vazut. Si-a fost asa cum m-asteptam. El. Intre noi fie vorba, un pacient. Asta se putea vedea usor si din prim planurile pe ochi, care au abundat pe ecranele din stanga si din dreapta scenei, din ruperile de ritm, cand cu plecari reverentioase in fata publicului, cand aratandu-si efectiv fundul sau chilotii.

Teoria mea in ceea ce-l priveste a fost inca o data ca el reuseste sa scoata pur si simplu in exterior chiar pe scena, in relatia cu publicul un continuu conflict interior pe care probabil ca-l traieste. Dar asta repet este doar o parere proprie, asa-mi explic eu magnetismul lui Robbie, care a livrat inca o data si-n Bucuresti, unde concertul lui va fi unul de referinta.

IMAG0818

Pentru ca nu vreau sa raman doar in zona de impresii personale as vrea sa privim impreuna lucrurile si dintr-o perspectiva cumva prea putin comentata, anume cea brandurilor care s-au asociat cu show-ul. Am avut senzatia ca au fost destule care au pariat cumva pe niste carti necastigatoare, incercand mai apoi sa salveze ce-au mai putut. Aici se-nscrie o anumita bere care a tot incercat printr-un soi de PR stunt, sa mentioneze pana si in articolul cu amenda ce urmeaza a se aplica organizatorilor, ca va oferi bere in compensatie, celor care mai au inca biletul si care nu-mai-stiu-ce mai fac…

IMAG0813

Eu unul am aruncat biletul chiar in seara aia, nu ma gandeam sa-l colectionez. Ei bine, colectionarii au noroc cu berea respectiva, desi nu doar biletul e necesar…

Revenind, au fost destule branduri prezente, pornind de la biscuitei si cafele, ale caror mostre ni s-au topit prin buzunare si pana la racoritoare si chiar banci. Cred insa ca nimeni n-a pariat castigator, chiar daca unele mai incearca acum sa tezaurizeze pe ghinionul celorlalte.

IMAG0863

Robbie a spus de cateva ori in timpul concertului ca nu se astepta la un astfel de public si la o astfel de primire la Bucuresti. Nu se astepta sa-l “iubim” atat. Avand in vedere toata productia pusa la punct pana la nivel de detaliu, asta e o capcana pentru gushteri. Sigur ca omu’ e obisnuit sa improvizeze iar staff-ul lui stie cu cine are de-a face si sa zicem ca “lesa” lui e lunga dar sa nu-mi spuna nimeni mie ca el nu stia exact in fata cui urmeaza sa cante.

Prin urmare, avand in vedere clasa si strictetea productiei bag mana-n foc ca in show a fost facut in mod deliberat loc pentru product placement de brand. Un astfel de moment mi s-a parut cel in care a invitat-o pe scena pe d-na din Constanta si-au intrat impreuna sub “plapuma” de leduri. Secventa cu parfumul si cu drumul lung de la Constanta prin caldura, nu aveau ce sa caute acolo. Ei bine, ala a fost un moment din show care merita cumparat de-un brand. Ar fi fost la fix chiar daca ar fi fost scump, chiar foarte scump.

robbie-williams-fata-romania-scena-5-612x367

robbie-williams-fata-romania-scena-3-465x390

Apropo de scumpete, am primit o informatie “pe surse” cum ca Robbie ar fi fost dispus sa manance un anumit brand de inghetata pentru 50.000. Nu de Lei binenteles. N-am de unde sa confirm oficial asta dar… Asta asa, ca sa va faceti o idee despre ordinul de marime.

In privinta altor momente posibile de product placement am crezut ca pot inscrie aici si promovarea unui anume brand de lenjerie intima, avand in vedere de cat de mult si ostentativ si-a aratat chilotii. Sincer am crezut ca omu’ are un brand propriu in categoria asta dar nu l-am gasit. Mai caut.

Concluzionez in sensul ca brandurile interesate de show, chiar daca au simtit potentialul, s-au zgarcit si nu s-au plasat unde trebuie. Prin urmare, unele dintre ele au cumparat un fiasco. Singurul care cred ca a capitalizat bogat pe marginea acestui concert a fost Telekom. Magenta a fost prezenta consistent iar live stramingu’ a punctat maxim, chiar daca-n piata senzatia a fost mult mai tare. Cred ca “parfum de magenta” mai lipsea ca sa avem senzorial 360!