Wi Fiat daca iti pui centura in spate

Din ce in ce mai des vedem brandurile de masini orientandu-se spre strategii de marketing care au de-a face cu pasagerii. Dincolo de oferte de pret si noi modele vedem campanii despre grija acestora pentru biciclisti sau pasagerii de pe locul din spate. In campania facuta de Fiat in Brazilia, calatorii din taxiuri au fost invitati si educati sa foloseasca centura de siguranta pe locul din spate printr-un mic siretlic: wi-fi gratuit.

Asa au reusit sa convinga peste 4500 de calatori sa-si schimbe un obicei format in timp, acela de a sta relaxati in spate, fara grija accidentelor. Potrivit studiilor, purtarea centurii in spate poate reduce cu pana la 75% riscul de moarte in cazul unui accident de masina.

In campania realizata de Leo Burnett Tailor Made / Sao Paolo au fost implicati si psihologi, care explica mai clar in trailerul de mai jos de ce a fost aceasta metoda si de ce a functionat.

S-a dus vestea in presa, lumea a dat drumul la poze pe Instagram si uite asa Fiat a reusit un pas frumos in directia consumatorului, dandu-i la schimb ceva ce nu poate refuza: internet moca.

Cred ca oricare dintre noi am prefera sa butonam pe mobil, incorsetati dar siguri pe bancheta din spate, intr-o cursa la ora de varf prin oras. Iar asta ar trebui sa dea de gandit poate si companiilor de taxi, care ar putea sa-si educe astfel clientela la scara globala. Nota 10 pentru initiativa si implementare, haidem cu ideea si in alte zone!