Se intampla ceva cu site-ul asta, Ads of the world. De la o vreme incoace, e din ce in ce mai populat de romani. Reiese de aici ca unele agentii fac o treaba deosebita si uite asa ajung sa fie bagate in seama pe international.
Cea mai recenta isprava vine in urma unui flashmob in costum de baie si halat, in care Orchestra Simfonica Bucuresti si-a scos instrumentele din huse ca sa-i amuze pe cei care se balaceau.
Spotul facut de agentia de PR Rogalski Damaschin arata foarte bine, dronele planeaza deasupra bazinelor, intr-un peisaj de vis, fapt care a contribuit la selectia sa in topul celor mai populare reclame ale lunii martie pe site.
Poate ar fi trebuit insistat mai mult pe reactiile live si “pe bune” ale oamenilor, doar nu ai parte in fiecare zi de asa ceva. Dar sa nu uitam ca totusi e un PR stunt, o cascadorie, unde scopul e atins in cele din urma. Boost-ul de imagine in urma reactiilor contradictorii privind calitatea serviciilor si a personalului a venit la fix. Numele Therme Bucuresti va aparea de acum mai des in orice cautare, iar Bucurestiul e pus din nou pe harta publicitatii si a locurilor care trebuie vazute.
Categorii:Neconventional, Uncategorized