Tupeu cat 7 etaje, buzz asigurat

In Australia e distractie si caldura mare, cat sa uitam in minutele urmatoare de ploile de pe aici. Cu un billboard gigant si doua …testicule vorbitoare. Pentru a promova brandul de lenjerie Bonds, “baietii” au fost agatati pe un panou cat o cladire de 7 etaje care arata starea vremii, in mijlocul orasului Melbourne.

In urma cu doi ani am inventat tehnologia care permita reclamelor sa se adapteze la temperatura, dar acum am adaugat si feed-uri live RSS”, declara cei de la oOh! Media. Asa vor fi atrasi mai multi consumatori, iar rata de engagement va creste mai mult decat in campania precedenta. Asta si datorita creativilor de la Clemenger BBDO, ei fiind responsabili si de “The Boys” din 2015.

Caldura, frig sau vant, la asta reactioneaza bilele de pe panou, povestea largindu-se alaturi de alte spoturi in cadru strans cu cele doua personaje. O campanie cu tupeu cat casa, ce-si merita buzz-ul starnit si anul asta.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s