Marketing pe spinarea crabilor

Cat de greu e sa-ti gasesti o casa? Locul unde sa vrei sa te asezi pentru un timp si de unde totul o ia de la inceput. Daca esti un crab pustnic, prea lenes sa mai sune la o agentie de pe plaja, se pare ca nu e foarte complicat.

Suumo, cel mai mare agent imobiliar pe piata japoneza, si-a pus in cap sa ajunga brandul numarul unu si in inimile potentialilor clienti, asa ca a facut una din cele mai ingenioase campanii din cate am scris vreodata pe blog: case pentru crabi. La cheie, dintr-un material care nu dauneaza mediului si care asigura confortul perfect crabului pustnic.

Cu ocazia asta s-a tras si un semnal de alarma asupra faptului ca scoicile, mediul in care crabii se adaposteau inainte, au fost inlocuite de doze de suc si capace de spray-uri. Cercetatorii care au lucrat la proiect au ales forma perfecta a casei ce urma sa devina si outdoor-ul de pe spatele vietuitoarelor. De aici pana la poze si filme cu micile cochilii Suumo pe retelele de socializare n-a fost decat un pas.

Datorita impactului pozitiv asupra mediului, campania a fost prezentata si la conferinte de oceanografie, iar numarul clientilor a crescut cu 112 %. Si totul plecand de la o comuniune mai buna a omului cu mediul inconjurator.