Cand ironia salveaza vieti

articol de Marian Costache

SMS-urile si scrisul de mesaje pe Facebook la volan sunt printre cele mai periculoase inventii din ultimii10 ani. Aproape de inconstienta, lumea tasteaza intr-o veselie, la semafor, in depasire sau cand ruleaza fin prin orase. Satui de clasicul “Don’t text ad drive”, canadienii au vrut sa atraga atentia conducatorilor auto si in alta maniera asupra aceluiasi mesaj.

Outdoor-ul instalat pe o autostrada din Toronto venea cu un twist. Ca si cum un brand de pompe funebre te invita sa tastezi la volan, ca sa le dai de lucru. Normal ca pe toata lumea enerveaza cinismul outdoor, doar ca la o cautare mai atenta descopereai ca Wathan Funeral Home nu exista, desi site-ul e functional. E acolo cu un mesaj si cateva cifre cat sa te faca sa dai mai departe mesajul si prietenilor.

Poate lumea nu ia de bun mesajul si va intelege mesajul din spate sau le va ridica un semn de intrebare in timp ce sunt la volan. Sau cine stie, poate se si infiinteaza o firma de pompe funebre cu numele de pe afis. Sa speram ca ironia salveaza vieti in cazul asta!