Brave Cut, campanie curajoasa de la McCann

Brave Cut este o tunsoare asimetrica pentru femei, promovata de stilistul Sorin Stratulat pentru a strange par, ce ulterior este donat confectionarii de peruci pentru femeile bolnave de cancer.

Am citit stirea pe AdWeek inainte sa o vedem pe site-urile romanesti, dar e buna si strategia asta. La noi, probabil se pierdea printre stirile electorale. Brave Cut a pornit de la prezentatorii de televiziune, a trecut si prin parlament, “it spreads” cum se zice la finalul filmuletului de prezentare. E noua fundita roz de acum cativa ani, intr-o noua forma.

Campania a fost realizata de McCann Bucharest pentru Fundatia Renasterea si se pare ca cifrele sunt bune pana acum: 2400 de femei au donat par pentru 650 de peruci si se pare ca actiunea continua. Stiati ca o peruca in Romania costa de 4 ori mai mult decat salariul mediu? Partea de creatie a fost asigurata de Ioana Zamfir si Alin Sirbu, avandu-l pe Catalin Dobre ca Executive Creative Director.

brave cut

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s