As fi vrut un Samsonite

Ne plac lucrurile gratuite. Orice mocaciune e bine-venita daca te baga in rand cu lumea sau te ajuta sa-ti faci o treaba din mers. Iar uneori brandurie profita de instinctul asta al nostru si ne “ataca”. Publicul captiv, cum e cel dintr-un aeroport, a fost de multe ori subiect de testat campanii si de cele mai multe ori au iesit lucruri bune. Ti-ai imagina ca securitatea e la maxim si cum de au reusit sa treaca campania de toate obstacolele birocratice si sa aduca beneficii pentru brand? Hai sa vedem.

Samsonite prin serviciul SamsoWrap ofera pasagerilor ocazia de a-si lega bagajul pe gratis in folie de plastic, cu o conditie. Sa accepte si brandingul pus automat la final pe orice valiza care nu e Samsonite.

As fi vrut sa am un Samsonite” e mesajul care a circulat in toata lumea, prin aeroporturi si taxiuri si totul a pornit de la ideea de a da cuiva ceva “for free”. Gratuitatile sunt si vor fi mult timp la moda, totul e sa stii ce sa ceri la schimb. Si sa nu spui chiar pe fata ca doresti sa transformi oamenii in panouri mergatoare.

Campania a fost creata de Publicis Conseil / Franta.

1 răspuns »