Cand rollercoaster-ul ajunge in statia de bus

Nu e de la noi din oras, dar cu toate astea nu inseamna ca nu trebuie bagata in seama. O reclama, cand e buna, e buna si gata. Nu mai conteaza de unde vine, in fond, meseria de publicitar a fost printre primele care sa te lase sa trisezi biroul pe motiv ca te gandesti la idei, si asta din orice colt al globului, cu picioarele in oricare ocean vrei tu. Idei sa curga. Ia-o pe asta din Spania, nimic complicat, totul sta in idee si executia impecabila.

rollercoaster_aotw_0

Ingredientele le avem si noi prin Romania, mai prost stam la partea de prezentare, de cele mai multe ori. Cam ca la mancare si multe alte domenii. Avem un stil de a face lucrurile pe jumate, incat sa ne uitam tot timpul in afara ca la niste zei. Hai ca ne-am luat cu natiile si am uitat de la ce plecasem. Aaa, reclama e la un parc de distractii, Port Aventura, realizata de agentia Rankxerocs.

2 răspunsuri »

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s