Ursuletul panda din logo-ul WWF ar putea fi si el mai fericit acum. Apare pe niste super postere, in 18 tari europene si chiar demonstreaza ca-i pasa de natura. Campania Turn Up The Volume of Nature, realizata de ThinkDigital Romania pentru World Wide Fund vine sa traga un semnal de alarma asupra unei decizii pe care ar urma s-o ia Comisia Europeana si Consiliul Ministrilor de Mediu cu privire la deschiderea spre revizuire a directivelor „Natura 2000”.
Printurile arata corect, ideea parca am tot vazut-o in ultimii 20 de ani, insa ce se intampla pe online e smecher rau. Pe site-ul asta oricine poate sa-si compuna propriul cantecel, din sunete din natura, pe care sa-l expedieze dupa aia direct lui Juncker la Comisia Europeana. Cand ne-am uitat noi pe site peste 61 500 de oameni expediasera deja propria versiune audio de natura.
Campania beneficiaza si de un spot de imagine produs de Blockbuster Media si regizat de Bogdan Albu. Sunete bine alese, o scrisoare si un mesaj bun pot aduce schimbari majore la varful care controleaza mediul in care traim. Daca natura se poate salva cu un click, de ce nu?
Categorii:Campanii, Neconventional, Online, Uncategorized
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.