Cand ati fost ultima oara zapaciti? Daca nu vi s-a mai intamplat de mult, dati repede o fuga pana la Unirea. Am auzit eu de la Mirinda ca acolo zapaceala e maxima.
Daca ati trecut totusi pe-acolo si ati vazut panoul care e complet inert, e ok, inseamna ca promisiunea a fost onorata si starea de zapaceala atinsa. Nici n-ai cum sa fii altfel decat zapacit cand vezi in buricul targului un panou imens, care se vrea super tehnic dar de fapt e nefunctional. Nu spun ca mai ia si din spatiul pietonal si ca nu se uita nimeni la el. Asta, basca!
Nu ne-am lasat pagubasi si am intrebat pe la chioscurile din jur, care-i treaba cu minunatia asta. Ni s-a spus ca la un moment dat stropea cu apa prin duza la care se uita sasiu cei doi ochi. Acum am constatat ca a ramas doar privirea sasie si atat.
Un search scurt pe Net ne-a dus catre un comunicat din Smark, din care redam mai jos.
„Anul acesta, ne pregatim sa ne zapacim simturile cu noua Mirinda. Avem alaturi de noi trei ambasadori: Andrei Selaru, Nicole Cherry si Vlad Munteanu, care ne vor ajuta sa ne activam toate cele cinci simturi si sa-l gasim pe al saselea – simtul Mirinda – acea experienta singulara ce incorporeaza toate cele cinci simturi”, a declarat Cristina Radu (Group Brand Manager Carbonated Soft & Energy Drinks, PepsiCo Romania).
Stam si ne gandim, activarile astea care vizeaza toate cele 5 simturi, ajung oare sa estompeze cu desavarsire simtul ridicolului?!
Categorii:Multisenzorial, Neconventional, Outdoor, Proiecte Speciale, Uncategorized
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.