Oare de cate ori n-‘oi fi gandit si eu asa. Ma bag in asta si mai vedem…“Hope is not a strategy” a fost una din maximele de la finalul conferintei lui John Maxwell la Bucuresti, organizata ieri la TNB de Brand Minds.
Minunat eveniment, sute de oameni, manageri in marea lor majoritate, dupa cum mi-a spus mie nasul, au umplut sala mare si eleganta a TNB, ramanand in priza pana la final.
Maxwell ne-a purtat pe parcursul intregii zile de ieri printre povesti despre cum pot fi condusi bine si sanatos oamenii, despre motivatia unui astfel de demers, despre lucruri bune si mai putin bune si nu in ultimul rand despre responsabilitate.
Sigur, istoriile au fost despre oameni, despre leaderi, pe tot parcursul Conferintei si nu doar despre cei din Comunicare desi unele aspecte am simtit ca ating atat de bine si amendeaza cumva nivelul de constiinta din Marcomm-ul romanesc.
Totusi maxime de tipul “Growth is not automatic!” sau “Hope is not a strategy!” se potrivesc la fix in privinta modului in care sunt gestionate niste branduri pe-aici prin Romanika, de catre oamenii din spatele lor. Nu spun ca noi adesea avem “Uphill hopes & Downhill habits”, asta ca sa-l mai citez inca o data pe John Maxwell. Vreau sa spun doar ca ni se-ntampla prea des sa ne gandim la bani, gasindu-ne poate prea usor scuze pentru mijloacele cu care-i facem.
Vorbind despre legile leadership-ului John Maxwell spunea ieri ca nu se poate construi sanatos decat pe teren ferm si ca in relatiile cu oamenii acest teren ferm este reprezentat de incredere. Legat de asta, oare noi ne dam seama ca adesea audienta pe care o vizam in favoarea unor branduri isi pune invariabil si involuntar trei intrebari simple, exact la fel ca in cazul uneia din legile lui Maxwell?
Do you like me? / Can you help me? / Can I trust you?
Pai daca un brand va raspunde doar cu NU la toate intrebarile astea, cum credem noi ca va putea sa conduca, sa influenteze vieti si sa determine comportamente sa zicem “religioase” ?!
Inchei cu gandul la un eveniment reusit si la un profesionist relaxat, care stie sa se vanda bine si sa se distreze la maxim stand la povesti pe scena. Maxwell e un standupper innascut iar poantele pe care le face prind de fiecare data, de parca ar fi spuse de Seinfeld insusi.
Categorii:conferinte, Uncategorized
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.