Produsele pentru copii. Oare cine se pune in mintea copiilor de azi atat de mult incat sa-si dea seama ce le place de fapt copiilor? Ce tip de ciocolata ar prefera cu noul suc, cu ce hainute s-ar simti mai bine sau cu ce vehicul le-ar placea cel mai mult sa se dea?
Producatorul de carucioare pentru copii Contours a venit cu o idee traznet. Test drive pentru carucioarele de copii, dar facute pe adulti. Pentru asta au supradimensionat produsul lor pentru a-l face gata de probe pentru parinti. Oricat ar parea de suie ideea, chiar pare sa functioneze, iar ca parinte, altfel te atasezi de un brand care mai face si ceva pentru tine, in loc sa-ti spuna intr-una ce sa cumperi copiilor.
Productia e minimala, impactul maxim. Semn ca in orice moment poti da aripi noi unui business, totul e sa ai scanteia. Vede cineva vreo reteta publicitara aici sau credeti ca totul e o intamplare? Agentia care s-a ocupat de proiect e FCB Chicago.
Categorii:Neconventional, Uncategorized