articol de Marian Costache
Nu ne mai mira deloc viteza de reactie a oamenilor din publicitate. Sunt la orice pas pregatiti sa mai toarne un slogan care sa aiba cat de cat legatura cu ce se intampla in momentul ala in lume. Contextul ajuta, contextul vinde, mai ales daca e bine exploatat.
Daca saptamana trecuta am vazut campania Europa FM pentru votul romanesc cu mesaje trumpisto – hillary-ene, acum o dam cumva tot prin zona aia. O companie de relocari din Germania, un start-up mai exact, a facut un spot beton, avandu-i protagonisti pe cei 2 presedinti americani, interpretati de minune de cei doi actori in pijamale.
Daca nu ai chef sa te cari de la Casa Alba, daca ai prea multe hartoage de carat, prea multa vesela, te ajuta Move24 sa faci mutarea. Clipul a devenit repede viral, dar ne roade curiozitatea cum ar fi aratat si varianta cu Clinton. Pe fondul nebuniei generale, a unei mini crize globale de identitate, dupa alegerea lui Trump, putin fun cu cei 2 nu strica. Poate asa ar si tebui sa ne uitam la politica de fapt, ca la un calup de reclame. Iar alegerea sa o facem direct la raft. Doar sa avem si buletinul in mana.
Categorii:Campanii, cross media, Evenimente, gherila, Neconventional, Online, Opinii, Outdoor, Proiecte Speciale, Uncategorized