Cea mai mare distractie e cand dai peste jocuri de cuvinte facute de straini. E greu sa-i echivalezi pe Catavencii nostri locali sau pe Times New Roman, dar in schimb compenseaza prin altceva, mai mereu. De data asta e povestea, imaginea, atmosfera. Hai sa analizam putin: avem un brand nemtesc, Edeka, care a recompus mitul lui Icar, pe care l-a rebranduit, Eatkar, ca sa mearga cu mancarea, v-ati prins. In primul rand, e tare ca se fac si reclame mai lungi din nou, avem de-a face cu un scurt metraj in toata regula. E o combinatie de Never Ending Story, basm cu grasunei si Harry Potter.
Salvarea vine din imitatie, atunci cand un copil supraponderal isi da seama ca pasarica poate zbura atat de zvelt pentru ca baga in ea fructe fragede direct e pe coclauri. Asa ca Edeka vine cu o poveste de 2 minute juma’ in care te face sa uiti ca mancarea trecuta prin plastic capata cumva gust artificial si ca proprietatile se mai pierd, orice ar zice uni si altii. “Mananca precum cei cu care vrei sa semeni” ar spune tagline-ul. Ok, si daca vrei sa devii politician!? Agentia care a lovit-o atat de frumos e Jung von Matt. Apropo, ati remarcat Dacia care trece prin cadru fix la inceput?
P.S. Nota 10 pentru productie, muzica, e unul din hiturile iernii. Nu stiu cand o sa ajungem prin supermarket, dar promitem sa cumparam albumul.
Categorii:Campanii, News, Uncategorized
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.