Renania isi iubeste clientii si de Dragobete

Iubeste-ti clientii asa cum te iubesti pe tine insuti, spune un vechi proverb negustoresc. Daca ti-aduci aminte sa faci asta si de Dragobete s-ar putea sa fii de doua ori mai castigat. Dar cum vi se pare sa ai curajul sa-ti iubesti la o astfel de ocazie mai ales clientii aceia care te-au boscorodit un pic, in cursul anului?!

Ei, pentru ca traim in Romania, stim ca sunt foarte putine companii care au curajul sa faca asta. Adica sa-si asume ca au mai gresit pe ici, pe colo, si mai departe de indreptarea greselilor sa vrea sa lase si o impresie frumoasa. La o adica doar cine nu munceste nu greseste iar in general cei care te atentioneaza asupra unor greseli si o fac constructiv te si ajuta sa cresti ca business.

“Impacare, impacare, fara nicio suparare” a fost mesajul de inima trimis de Renania tuturor clientilor si companiilor care au dezvoltat corespondenta cu departamantul Relatii Clienti, pe durata anului trecut. In ultimii cinci ani, Renania si-a facut o misiune din a performa nu doar in zona de import si distributie, dar si in cea de consultanta si servicii. Aici, o echipa de peste 150 de oameni lucreaza cu mii de companii, iar erorile se intampla uneori.

“A gresi e omenesc, dar ce ne-am propus e sa le asumam, sa le corectam si sa nu le repetam. Am alocat timp, energie si resurse ca lista clientilor nemultumiti si a problemelor depistate sa scada substantial” declara Florentina Taudor CEO Renania.

Cu noile programe de retentie si fidelizare, numarul sesizarilor sau al observatiilor a scazut. Dar pentru ca obiectivul nostru este “Zero erori la client” si pentru ca vrem sa dam greutate ideii de “relatie”, din sintagma “Relatii cu Clientii”, ne-am propus sa alocam timp aditional, atentie si empatie pentru toate cazurile in care mesajele de la cei cu care lucram zilnic nu sunt chiar din categoria “Multumim, a fost perfect”, a mai spus d-na Taudor.

De Dragobete, Renania a decis, intr-un gest proactiv, sa trimita celor o suta de clienti cu care au corespondat cei din departamentele de Calitate / Asistenta vanzari pe topicuri legate de caracteristicile produselor, intarzieri sau alte posibile disconforturi, un mesaj de multumire ca au lucrat cu ei si la bine si la greu.

Cadourile au fost produse din seria „Produs la Targu Mures”, un notes premium si o cartolina cu mesajul „Impacare, impacare fara nicio suparare”. Aditional acestui pachet, care a fost comun, clientilor din zona b2b li s-au oferit produse din portofoliul Renania, iar celor 20 de clienti finali care au avut schimb de mesaje, pe durata anului trecut, cu departamentul de „Relatii clienti” un produs din gama superioara celui pe care l-au achizitionat sau un produs premium din portofoliul Renania.

A vorbi despre nemultumirile clientilor pentru unii poate parea un subiect tabu, pentru Renania insa e un gest de decenta. E poate un fel de-a spune “nu suntem perfecti dar incercam asta in fiecare zi”. Acesta a fost mesajul implicit pe care Renania si-a dorit sa-l transmita si de Dragobete. Pana la urma…

coverdragobete