Bergenbier VR experiences

Sambata ce-a trecut am avut ocazia sa fiu prezent la o premiera. La invitatia Virtual Reality Studio si 2active PR am vizionat in timp real, prin intermediul unui sistem de Live VR, conferintele de presa ocazionate de meciul Romania – Danemarca. Toate acestea au putut fi posibile prin grija Bergenbier, sponsor oficial al echipei nationale de fotbal a Romaniei.

IMG_2422

Am onorat invitatia alaturi de jurnalisti sportivi, care s-au lasat cuceriti la fel de usor ca si mine de experienta de tip imersiv, pe care echipamentele de VR au produs-o. Comentam intre noi in timpul evenimentului si mi-am dat seama ca aproape pentru noi toti senzatia efectiva a fost aceea de scufundare intr-o alta realitate, in care poti avea libertate de miscare de 360 de grade si-ti poti alege singur directia din care culegi informatia.

Intre cele doua conferinte de presa, cea comuna si cea a echipei Romaniei, am vazut parte din antrenamentele echipei nationale si am jucat in sistem VR jocurile destinate activarilor din Arena Fanilor. Am inteles astfel de-aproape experienta ampla la care Bergenbier si-a expus fanii inaintea meciului cu Danemarca.

In Fan Zone-ul Bergenbier special construit pe Cluj Arena suporterii s-au putut destinde inainte de inceperea meciului cu o serie de jocuri pentru iubitorii fotbalului.

 Pe langa Bergenbier Pub, Terenul de mini-fotbal (3vs.3), Foosball, Cabina foto de realitate virtuala și Cabina destinata tatuajelor si face-painting-ului, fanii au putut experimenta prin realitatea virtuală antrenamentele Echipei Nationale a Romaniei si au putut vedea in perspectiva 360 suturile si penaltiurile trase la poarta aparata de Florin Nita.

De transmisia live a evenimentelor de la Cluj s-au ocupat cei de la Blitz Technology, companie cu experienta in servicii de Live Production and Streaming in doua dimensiuni si care au nu au vrut sa rateze ocazia de a fi pionieri si in domeniul transmisiilor live de realitate virtuala.

De peste 21 de ani, Bergenbier este alături de prieteni. Este berea care însoțește meciurile echipei preferate, serile cu prietenii sau ieșirile în oraș la terasă. Din 1995, anul lansării, Bergenbier a făcut pionierat în România, iar sloganul mărcii, același încă de la lansare – Prietenii știu de ce – a intrat în limbajul comun al tuturor și este astăzi unul dintre cele mai longevive și cunoscute. La finalul anului 2015, Bergenbier a lansat ALE, o bere creată în România după o rețetă originală ce folosește o drojdie specială de tip ALE, de fermentație superioară. În foarte scurt timp, ALE a devenit Produsul Anului 2016.

2activePR este agentia de comunicare a Bergenbier. Agentia ofera servicii complete de consultanta in comunicare corporate si de marketing, management de criza, campanii de informare si educare, platforme si proiecte CSR, servicii de event management si marketing.

4 răspunsuri »