Simplu si mirositor

Cand ati mirosit ultima data citylight-ul dintr-o statie de autobuz? Ei bine, daca n-ati mai facut-o de mult va inteleg. Unele dintre cele din Bucuresti arata si miros #cumva.

Sigur ca asta nu e o varianta castigatoare pentru nimeni dar inca asta e nivelul de la noi de pe strada. Cine pierde? Pai cam toata lumea: operatorii de OOH ca nu au siguranta sa faca proiecte misto, brandurile ca nu pot veni cu nimic nou in planurile de comunicare, primaria ca nu incaseaza mai mult si nu in ultimul rand noi toti, pentru ca Bucurestiul arata cum arata. Momentan castiga doar lipitorile sau mai exact lipitorii … de afise. Da’ voi la ce lipitori va gandeati?

Poate ca noul zvac de aplicare a legii publicitatii exterioare sa mai lamureasca din lucruri, sa mai ridice preturile si implicit sa rezolve si problema vandalizarii suporturilor, pentru ca momentan suntem intr-un cerc vicios si adesea totul pe strada e o mare varza.

pepsico-cheetos-jcdecaux-colombia-march-2016-scented-bus-shelter

In niste orase mai curate si mai limpezi din punct de vedere al publicitatii stradale am putea avea, de exemplu, proiecte speciale in care sa-ti vina sa mirosi panourile din statii sau de aiurea. Este cazul si acestei campanii de anul trecut, de la lansarea Cheetos Popcorn, facuta cu JCDecaux in Columbia.

E clar ca nu-i mare lucru sa pui aroma de floricele pe panouri dar ce efect minunat si ce senzatie de casa calda, care abia te-asteapta sa te instalezi la film…

Sigur, o sa spuneti si ca unele branduri isi inteleg in mod special audienta. Asa e, aromele si mirosurile in general trec pe sub “radarul publicitatii” si au acces direct la emotii si actiuni. Dupa cum vedeti e nevoie de foarte putin ca sa reusesti o campanie misto.