articol de Marian Costache
Joi 18.05.2017 a avut loc la Crowne Plaza “Gala Produsul Anului 2017”, evenimentul pentru decernarea premiilor in cadrul competitiei cu acelasi nume. Cu toate ca invitatii se asteptau la ceva oarecum formal, lucrurile n-au mers in niciun caz in directia asta. Horia Brenciu, MC-ul galei, a fost intr-o forma de zile mari si a transformat totul intr-un show adevarat in care castigatorii, invitati pe rand pe scena, au intrat cu mare placere. De altfel la un minut de cand a preluat microfonul Horia deja canta.
Produsul Anului se află la a 8-a ediţie în România. In cadrul acestei editii 18 produse au câştigat votul consumatorilor şi dreptul de a folosi eticheta “Votat Produsul Anului®” pe ambalaj şi în toate materialele de comunicare, timp de 12 luni, începand cu luna mai.
Cele 18 produse câştigătoare, din diferite arii de FMCG, suplimente alimentare, electrocasnice şi banking, ce au convins consumatorii din perspectiva atractivităţii, inovaţiei şi satisfacţiei, sunt:
Ariel 3in1 PODS (Procter & Gamble)
Tymbark Mix (Tymbark Maspex)
Card de Credit BRD (BRD Groupe Société Generale)
Ondulator automat Philips ProCare (Philips Romania)
Bucovina 2Go (Rio Bucovina)
Lenor (Procter & Gamble)
Moldova in bucate Muşchi File Crud-Uscat feliat (Vascar)
Zuzu Stors (Albalact)
Puiul Fericit (Agricola International)
Fairy (Procter & Gamble)
Loncolor Expert Oil Fusion (Papillon Laboratoires Cosmetiques)
Pantene Foam Conditioner (Procter & Gamble)
Epilator IPL Philips Lumea Prestige (Philips Romania)
Pampers Pants (Procter & Gamble)
Domestos Power 5 (Unilever)
Gerovital H3 Evolution (Farmec)
Lenor Unstoppables (Procter & Gamble)
Dr. Hart Complex de Silimarina si Anghinare (Dr. Hart)
“Inovaţiile brandurilor sunt o reflexie a priorităţilor consumatorilor şi din acestă perspectivă putem spune că ediţia din acest an aduce semnale pozitive şi asistăm la o revenire a focusului pe inovaţie în zona produselor de îngrjire personală. În plus, de la an la an, încercăm să aducem în competiţie inovaţii din arii noi, premiera acestui an fiind industria de banking.” a declarat Mihaela Păduraru, Country Manager Produsul Anului România.
Competitia are in spate un studiu desfăşurat în luna aprilie 2017, pe un panel de 6.000 de consumatori români, constituit din persoane cu vârsta de peste 18 ani, într-un eşantion reprezentativ la nivel naţional. Produsul Anului este desemnat cel care acumulează cel mai mare punctaj la toate cele trei criterii: atractivitate, inovaţie şi satisfacţie. În studiu se pot înscrie toate produsele de larg consum care au avut o inovaţie în ultimele 18 luni până la data startului competiţiei.
Analiza datelor a fost realizată de compania de research specializată, EXACT, membra ESOMAR (European Society for Opinion and Market Research), pe un eşantion de 6000 respondenţi, reprezentativ pentru populaţia din mediul urban cu vârsta cuprinsă între 18 si 54 de ani, utilizatori de internet. Eroarea maxima de eşantionare este +/-1.3%.
Produsul Anului este un concept internaţional care premiază produsele inovative, activând în prezent în peste 40 de ţări. În România, marca “Votat Produsul Anului®” este inregistrată la OSIM din 2008, se află la a opta ediţie şi este reprezentată de către agenţia de comunicare Media Concept Store, care coordonează şi gestionează activităţile întregului proiect.
Categorii:Campanii, Evenimente, News, Uncategorized
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.