articol de Marian Costache
Din ciclul, românul s-a născut copywriter și dătător de nume, azi discutăm despre o bere găsită pe rafturile de la Mega, acolo unde ni se vând cele mai românești și autentice produse de sezon, uneori chiar și iarna, dacă e să ne luăm după campaniile lor și după sacoșele eco.
Trecem peste dilema existențială legată de dispariția micilor magazine de la colț de bloc, pentru a semnala prezența unei beri noi la raft – Bârlog. Te și întrebi dacă o fi cuvânt românesc neaoș sau direct de la daci citire, cert e că oamenii au pus capac peste tot ce înseamnă domnitor român, poate poate, românachele va pune botul pe ea, dacă tot e frate cu el. Așadar, avem de la Bârlog, berea Paloșul lui Ștefan, Enigma lui Negru Vodă, Țeapa lui Vlad sau Pana lui Viteazu.
Nu le-am încercat pe toate, dar probabil aromele sunt și ele acordate la personalitate, în sensul că la aia a lui Țepeș, te aștepți să fie cu aromă de hamei, dar teapă, e de fapt cu lămâie, la aia a lui Ștefan, te aștepți să simți bere dar de fapt e vin, iar probabil la Negru Vodă, dacă bei nu vei afla niciodată ce a fost înăuntru, că e enigmă. Dar una peste alta, brandingul e făcut ca la carte, etichetele arată bine, te duce cu gândul la ce e acum prin locurile hipsterești cu Fritz Cola și tot felul de arome ciudate în bere. Deci probabil și-or găsi și astea mass-marketul de Mega, care totuși vrea să aibă ceva shukar pe masă, în fața Netflix-ului, când vin tovarășii la o taină.
O singură întrebare ar rămâne – o fi și una numită Glad, Gelu sau Menumorut?
Categorii:Antreprenori, Campanii, Opinii
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.