Inovatie in Marketing si Comunicare pentru IAA Young Professionals

IAA Young Professionals, asociația tinerilor profesioniști din industria de marketing și comunicare din România, organizează miercuri, 6 septembrie 2017, dezbaterea ”Seara YP dedicată Inovației”. Evenimentul aduce în discuție rolul inovației în industria de marketing și comunicare și este structurat pe 3 direcții: business, marketing (produs/serviciu) și comunicare (campanii de comunicare). Seara YP va începe de la ora 19:00 în noul spațiu Impact Hub Bucharest de la Timpuri Noi, iar accesul este gratuit, pe bază de înscriere, prin completarea formularului de aici.

1920x1080final

Seara YP dedicată Inovației îi va avea ca invitați pe Felix Tătaru – Președinte Global International Advertising Association, Simona Panait – Marketing Director România & Bulgaria Samsung România și Cristian Hossu – Managing Partner Universum Events, iar dezbaterea va fi moderată de Daniel Matei – Director Impact Hub Bucharest.

În cadrul evenimentului se vor prezenta exemple și modele de bune practici conturând în felul acesta rolul inovației în marketing și comunicare. În plus, vom descoperi împreună cu invitații modul prin care inovația poate fi folosită pentru a răspunde nevoilor consumatorilor și ale pieței.

Adresa noului spațiu Impact Hub Bucharest este Splaiul Unirii, Nr. 165, Timpuri Noi Square, Clădirea 2, Etaj 1 (reper metrou Timpuri Noi).

Evenimentul este realizat cu sprijinul partenerilor: Impact Hub Bucharest, Editura Publica și Coca-Cola Hellenic România.

IAA Young Professionals este un program al International Advertising Association ce reuneşte tineri profesionişti sau studenţi în ultimii ani de studiu universitar, atraşi de pasiunea comună pentru domeniul marketingului şi al comunicării. La nivel internațional, asociația are peste 1000 de membri din 15 țări: Austria, SUA, Danemarca, Egipt, Olanda, Australia, Serbia, Elveția, India, Italia, China, Turcia, România, UK și Bosnia Herţegovina.

Cele mai importante proiecte dezvoltate de IAA Young Professionals Romania sunt: CompetitIAA (concurs de marketing și comunicare), Serile YP (dezbateri şi workshop-uri), GalerIAA (evenimente dedicate pasiunilor creative), Civic Vox (soluții de marketing pentru ONG-uri).

Printre proiectele IAA Young Professionals Cluj se numără: competiții, training-uri, workshop-uri și prezentări de marketing, întâlniri informale cu seniori din industrie, proiecte pentru mediul ONG, catalogul Marketing Tribe și implicarea în cadrul Festivalului de Publicitate Cluj.

Pentru mai multe detalii puteți vizita www.iaayp.ro.