interviu de Marian Costache
La inceputul acestui an, mai exact pe 27 Februarie, a avut loc la Berlin evenimentul ŠKODA Best Practice Award 2017. In cadrul acestuia „Ziua Familiei la ŠKODA” a fost recunoscut intre primele cinci cele mai bune proiecte ale mărcii la nivel mondial, în 2017. Pentru ca am vrut sa aflam mai multe detalii despre modul in care s-a nascut acest eveniment i-am adresat cateva intrebari Patriciei Zegreanu, Director de Marketing și Comunicare ŠKODA România.
Cum s-a nascut ideea acestui eveniment? Exista o poveste?
Da, există o poveste frumoasă, care se înscrie perfect în linia celor trei valori principale după care se ghidează, pretutindeni în lume, marca ŠKODA. Adică e o poveste simplă, umană și surprinzătoare.
La începutul anului 2017 am simțit nevoia unei cercetări ample, care să ne arate cum suntem percepuți de consumatorii noștri pe piața din România. Nu mai făcuserăm un asemenea studiu din 2007. L-am făcut, și așa ne-am dat seama că simplu înseamnă, uneori, să faci exact acel lucru de care e mare nevoie.
Partea umană a venit, firește, din contactul cu toți oamenii pe care i-am ascultat – consumatorii cu care am făcut interviuri telefonice și focus grupuri, și distribuitorii cu care am realizat interviuri. Și, pentru că am lăsat simplu și umanul să se manifeste, am ajuns și la partea surprinzătoare: deși ŠKODA este o marcă condusă de inventivitate, cu spirit practic și Simply Clever, și e percepută astfel și de români, în țara noastră modele ŠKODA sunt și extrem de iubite, aura lor e plină de emoție și căldură. Oamenii le dau nume și le consideră parte din familie. Ne-am dat seama că trebuie să răspundem acestei emoții.
Pe baza cercetării, ne-am așezat la masă cu agenția noastră, Roddia, și am conturat poziționarea locală pentru fiecare model ŠKODA, precum și planuri de acțiuni dedicate, toate creionate într-un Ghid, care a devenit instrumentul nostru intern de lucru, și un proiect apreciat ca Best Practice la nivel global de către ŠKODA AUTO. Ziua Familiei la ŠKODA era una dintre ideile creionate acolo. Și, la fel ca și altele din acel ghid, a crescut și, după un pilot de succes, a ajuns deja la a doua ediție.
In ce consta aceasta Zi a Familiei? De ce a Familiei?
Pentru că ŠKODA e o marcă de familie. Modelele noastre cheie (OCTAVIA, RAPID, KODIAQ, KAROQ, chiar și FABIA) sunt mașini de familie, recunoscute și apreciate ca atare. În plus, OCTAVIA este, de ani buni, cel mai bine vândut model de import, și este cât se poate de vizibil și cu ochiul liber cât de prezentă e ŠKODA pretutindeni în România, în toate momentele importante din viața românilor. Așa că am considerat că afinitatea familiștilor români pentru ŠKODA merită recompensată cu o celebrare, împreună, a Zilei Internaționale a Familiei (sărbătorită pe 15 mai). Astfel, ediția din 2018 va avea loc în apropierea acestei date, mai exact sâmbătă, pe 12 mai.
În acea zi, showroom-uri ŠKODA din întreaga țară își vor deschide porțile pentru o zi de bucurie și experiențe în familie. Harta completă cu toate showroom-urile participante o vom publica pe pagina de Facebook ŠKODA România în apropierea evenimentului. Vom avea entertainment, activări, jocuri și concursuri atât pentru cei mici, cât și pentru cei mari, și ne dorim ca prin acest eveniment să creăm o legătură și mai strânsă cu familiile consumatorilor noștri. Să le aflăm mai bine nevoile, să le fim mai aproape, să le arătăm că inclusiv într-un showroom ŠKODA există multă căldură și atenție la toate nevoie celor care pornesc la drum cu familia. Ne-am propus inclusiv să facem puțină educație rutieră pentru copii – folosind, firește, joaca.
Ce castiga familiile care vin la Skoda?
Distracție. Educație. O zi plăcută în familie, cu joacă și surprize pentru copii. Mici premii și suveniruri câștigate la concursurile și activările din cadrul evenimentului. Informații, detalii și oferte care le-ar putea face viața la drum mai ușoară, confortabilă, plăcută și sigură. Relații strânse cu reprezentanți ai mărcii extraordinar de bine pregătiți și de folos.
Acest eveniment va fi însă o ocazie bună ca oamenii să cunoască mai bine și ofertele mărcii, dar mai ales mașinile și dealerii, care sunt cei mai în măsură să răspundă personalizat, cu mult drag și profesionalism, nevoilor fiecărei familii!
Categorii:Campanii, Evenimente, Interviu, News, Opinii, Uncategorized
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.