Juratii romani la festivalul Leilor

comunicat

La Cannes Lions 2018 Romania are cel mai mare numar de jurati de pana acum: Andreea Grigorean – Publicis evalueaza in categoria PR, Dana Bulat – United Media, la sectiunea Media, Irina Pencea, Jazz, in categoria Brand Experience, Sebastian Catalin Olar, Mainstage, la Direct.

Cei patru, care vor evalua lucrarile pentru shortlist, au fost selectati dintr-o lista care a cuprins 12 propuneri de nominalizari, cate trei, pentru fiecare disciplina in parte.

Andrei Cohn – Cohn & Jansen JWT, Dan Franculescu-Publicis, Simon Simona – McCann PR, Eliza Rogalski – Rogalski Damaschin s-au regasit si ei pe lista de propuneri.

Andreea Grigorean, PR Officer la Publicis Romania de peste o decada, a fost implicata in Campania Mr. Bear Driver, premiata la Cannes cu argint si bronz la sectiunile Media, Mobile, Direct, Promo&Activation.

Dana Bulat este General Manager al agentiei United Media Services, la fondarea careia a contribuit in 2006 si al carei proprietar a devenit din 2010. In 2016, United Media Services a fost desemnata de RECMA ca fiind agentia cu cea mai mare crestere de pe piata. Azi UMS lucreaza cu peste 40 clienti si 100 branduri din cele mai dinamice industrii: retail, telecom, pharma, bere si fmcg, financiar-bancar, auto. De-a lungul timpului, United a participat la dezvoltarea a 20 campanii care au primit Effie si au castigat un Gold la competitia Google Unicorns.

Irina Pencea e Co-Founder si Managing Partner la Jazz, singura agentie independenta premiata cu Gold la Cannes Lions / Entertainment. Dincolo de implicarea ei in management, strategie si business development, pe care le practica de peste 19 ani, Irina este unul dintre catalistii SoulJazz, platforma sociala a agentiei, care in fiecare an pledeaza pentru o cauza in care crede – vezi #saveoursongbirds sau  #togetherformagichome.

Dupa un periplu la Vitrina, BBDO, Publicis si McCann, Sebastian Olar este, astazi, Co-Creative Director la Mainstage, alaturi de Arpad Rezi, intr-un duo care a facut istorie in creativitatea locala. Cei doi au contribuit la crearea unor campanii iconice –  „Romanians are smart”, „Bucharest not Budapest”, „Pay with blood” si “Ghita the shepherd”, premiate la Cannes Lions, One Show, Clio, Effie, Eurobest si New York Festivals.

32844000_10216900237598042_5009505706362011648_n

“Este primul an in care Romania are patru jurati la Cannes Lions, trei fiind femei. Cu busola competentei la purtator, m-am straduit sa nominalizez nu doar agentii care au facut performanta internationala, ci, din randul lor, sa aleg si voci de business & creativitate la feminin, esentiale in ecuatia succesului companiilor lor. Acum 3 ani am lansat #LadiesFirst, o revista de cultura, creativitate si lobby pentru talente la feminin, ce a devenit platforma de diplomatie privata pentru Romania inteligenta, inimoasa si talentata, ce merita promovata dincolo de granite. Recomandarea Andreei Grigorean, a Irinei Pencea si a Danei Bulat in postura de evaluatori face parte din demersul Cannes Lions Romania de a incuraja diversitatea de gen in industria de creativitate, si o noua etapa in proiectele #LadiesFirst”, a declarat Teodora Migdalovici, de 14 ani ambasadorul  Cannes Lions in Romania.

 *Shootingul cu Dana Bulat, Irina Pencea, Teodora Migdalovici si Sebastian Olar a fost realizat de platforma de personal branding MEALCHEMY la Qreator, Casa Oromolu.