Hanul Berarilor ne scoate din nou la terasa, cu emotie

Ce v-a lipsit in ultimele doua luni si jumatate? Nu-i asa ca n-au fost accesoriile speciale, masinile si hainele scumpe, ci oamenii? Vi s-a intamplat sa sunati prieteni, cu care n-ati mai vorbit demult? Marturisesc, mi-am promis sa nu mai aman sa-mi vad prietenii, atunci cand ma gandesc la ei. Si voi?

Cu toate acestea in gand, am vazut zilele trecute un clip de LIBERARE, produs de City Grill pentru Hanul Berarilor, pentru a marca intr-un mod cu totul special momentul de 1 Iunie, de redeschidere a teraselor, drept un prim pas catre normalitate. Dupa toata aceasta nebunie cu COVID-19, a fost unul dintre lucrurile care m-au atins si de aceea i-am adresat cateva intrebari, despre aceasta productie si intregul demers, d-nei Ramona Popescu, Marketing Manager City Grill Group.

un interviu de Marian Costache, din seria #reinventyourself #reinventyourbusiness

Ramona Popescu

Ramona Popescu

Cum v-a venit ideea acestui spot si cu cine l-ati lucrat?

Am avut influenta clientilor, care ne-au scris in aceasta perioada, unii extrem de emotional. Asa s-a nascut ideea clipului. De aici pana la script a fost doar o zi de munca, cu agentia Homemade, care l-a si realizat. Am avut si ajutorul aproape instant al partenerului nostru Ursus. Viralizarea lui s-a intamplat imediat ce l-am lansat. Ceea ce inseamna ca oamenii empatizeaza cu ideea de la care am pornit.

Din punctul meu de vedere, criza de-acum are o tripla valenta. Criza sanitara este evidenta, criza economica este de intuit ca va urma. Pentru moment insa, cea care s-a insinuat deja este criza sociala, cea a instrainarii. Clipul dvs. abordeaza frontal subiectul. De ce?

Oricare ar fi modalitatea de interiorizare a ultimelor 3 luni, suntem „animale sociale”. Asta deosebeste oamenii de orice alta fiinta vie. Avem nevoie de interactiune, avem nevoie unii de altii. Poate ne va lua un pic timp de adaptare, dar sigur vom reveni la vechile obiceiuri. Omenirea a mai trecut prin perioade grele, razboaie, dar lucrurile au revenit la normal intr-un final.

Credeti ca in secolul 21 oamenii mai tanjesc atat de mult dupa niste lucruri simple?

Tocmai asta s-a dovedit si in perioada starii de urgenta, anume ca nu am fost constienti de cat de mult conteaza pentru noi lucrurile simple, ca o imbratisare, o bauta cu prietenii, o masa in familie, o sesiune de shopping cu fetele…

De ce v-ati dorit atat de mult un clip care este pana la urma social, pentru momentul 1 Iunie?

Pentru industria Horeca a fost o perioada grea. Si va fi in continuare pentru ca trebuie sa construim aproape de la zero. Momentul de astazi, 1 iunie, este un moment sa zicem istoric, pentru aceasta industrie, iar noi ne-am gandit sa-l marcam in felul acesta.

Ce alte planuri avangardiste aveti pentru 2020, un an atat de special?

Vor fi cu siguranta. Divizia de delivery ne solicita foarte mult creativitatea, dar as zice ca lucrurile se vor face simtind cum evoluam, de la zi la zi, adaptandu-ne astfel nevoii de a pune pe linia de plutire business-ul. Si nu e o treaba simpla, avand in vedere dimensiunea portofoliului.