THE ALTERNATIVE SCHOOL: FEEDBACK EXCELENT DE LA PARTICIPANȚI

comunicat

Rata de satisfacție a celor înscriși în cursurile de formare creativă din semestrul de primăvară a arătat un feedback extrem de pozitiv cu privire la utilitatea, impactul, eficacitatea, gradul de interacțiune și inspirația adusă în viața profesională a oamenilor.

Chestionarul completat în mod anonim de echipele finaliste care finalizează programele și competițiile școlare, a indicat constant scoruri de la bine la excepțional.

UTILITATE

Atunci când li sa cerut să evalueze cât de utilă a fost școala, 90% dintre elevi au considerat-o extrem de utilă, 10% considerând-o ca fiind utilă.

METODELE DIDACTICE

Atunci când li sa solicitat să evalueze metoda de predare, 12% au considerat-o utilă, în timp ce 88% au considerat-o extrem de utilă, ajungând la o rată de satisfacție de 100%.

Programul de predare The Alternative School se bazează în mod unic pe o metodă de learning by doing, lucrând pe brief-uri reale, într-un ritm Kaizen, obținând feedback pas cu pas și îmbunătățind munca creativă de la un feedback la altul. Participanții au lucrat la traininguri creative și de strategie și ateliere intense, îndrumați de practicieni remarcabili, pe care toți participanții i-au considerat ca fiind în mare parte sau în totalitate interesanți și relevanți: Radu Pose – Art Director & Designer, Dr. Ana Iorga – CEO & Neuroscientist, Buyer Brain, Alexandra Bombiță – Copywriter, GMP, Filip Gonzancenco – Art Director, Publicis Paris, Carmen Pungă – Industry Head, Google, Alex Dohotaru – Creative Partner, Creative VR, Andrei Chiriși – Art Art, Next / Three, Vera Gavrilă – Media Concept Store / Produsul Anului, Silvia Grădinaru – Redactor, Leo Burnett, Miruna Mihalache – Senior Brand Manager, Albalact, Isabella Brănișteanu – Thinkegic, Bogdana Gheorghe – Director general, Retail Zoom, Teodora Migdalovici – Love&Lobby și fondatorul The Alternative School.

ȘCOALA PE ZOOM

Din motive de siguranță, participanții și speakerii s-au adunat prin conferințe Zoom, lucru care a facilitat prezența nu doar centrată pe București, ci și prezența națională și internațională (Cluj, Târgu Mureș, Brașov, Londra, Sheffield). Când li s-a cerut să evalueze calitatea interacțiunii dintre participanți și speakeri de la o scară de la 1 (cea mai mică) la 5 (cea mai mare), 31,3% au evaluat-o cu 5, 56,3% cu 4 și 12,5% cu 3, arătând că platforma online a fost un mare succes pentru prima ediție de acest gen.

BRIEFURILE REALE CER SOLUȚII REALE

Creativii au avut de făcut brainstorming pentru 5 briefuri, reprezentate de provocări reale în timp de criză. Brief-urile au fost oferite de BCR, Dulce Bun, Eurosalt și Carrefour, companiile care au făcut echipă cu școala pentru semestrul de primăvară 2020. 18,8% dintre persoanele care au participat la școală le-au apreciat ca fiind utile, 37,5% ca fiind foarte utile și 43,8 ca fiind extrem de utile.

PUTEREA UNEI RECOMANDĂRI

Când au fost întrebați dacă ar recomanda școala prietenilor lor, 87,5% dintre participanți au răspuns cu „Da, cu siguranță!”, În timp ce 12,5% au răspuns cu „Poate”.

Feedback-ul a venit și într-o formă extinsă, dincolo de simpla notare:

„Este greu să aleg cea mai bună parte a evenimentului când mi-a plăcut. Dar aș spune că Teodora și restul profesioniștilor au fost foarte dedicați! Deci cred că pot spune că atmosfera a fost absolut uimitoare! ”

„Cred că abordarea diferită a feedback-ului a fost destul de grozavă. Am avut șansa să ascultăm o mulțime de oameni din domeniu, să învățăm de la ei și să implementăm feedback-ul în activitatea noastră în viitor. ”

Întrebat despre partea preferată a cursurilor, un participant a răspuns: „Ședințele de feedback! Aveam nevoie de îndrumări și perspective diferite asupra briefurilor noastre și așa am făcut. Feedback-urile au fost autentice și m-au ajutat într-adevăr să îmi îmbunătățesc abordarea cu privire la ideile viitoare. ”

RECAPITULARE A SEMESTRULUI DE PRIMĂVARA THE ALTERNATIVE SCHOOL

Ediția de primăvară The Alternative School for Creative Thinking a ajuns recent la un final fericit, reușind să creeze cursuri pe care 100% dintre studenți le-au găsit interactive și entertaining. Creativii au avut acces la noi platforme și metode de learning. Tradiția de 16 ani de lungă durată a organizării competițiilor locale pentru Cannes Lions a continuat cu concursul Young Marketers, de această dată prin participarea online, din cauza provocărilor pandemice. Întotdeauna optimiști, pentru The Alternative School, acest context a venit ca o ocazie de a încerca ceva nou: #TalentBet, un think-thank pro-soluție pentru companii și creativi în timp de criză. Câștigătorii concursului Cannes Lions Young Marketers vor reprezenta România la Cannes Lions Creativity Festival din 2021.

cover

Cu Golden Lions în portofoliu, The Alternative School for Creative Thinking este un MBA creativ care pregătește și propulsează talentul românesc la festivaluri de creativitate internaționale de peste 16 ani.

Pentru mai multe detalii despre evoluția cursurilor creative, urmați site-ul oficial al școlii și social media sau trimiteți un mesaj la win@canneslions.ro.