Pandemie de covrig 19

articol de Marian Costache

Orasul e populat de ceva timp de niste panouri outdoor ce imping in fata un brand cat se poate de autohton, Luca. Ce a mai facut Luca, pe langa faptul de a folosi ca imagine de brand o poza cu 2 batranei de pe la vremea Unirii din 1918?

A umblat la raftul cu asocieri ciudate. De data asta contextualul e maxim, pentru ca a gasit cumva si legatura cu pandemia. Se combina utilul cu neplacutul, masca cu mancarea, resturile de patiserie din partea de copy se iau la tranta cu imaginea unui covrig bine framantat de pe outdoor.

Asocierea plastica de mac printre dinti sau zahar pudra in barba nu e probabil cea mai inspirata alegere pentru un produs de patiserie, dar pe asta s-o fi bazat si marketingul. Ce sa mai fi spus si ce referinte sa mai fi facut?! Poate doar una despre traista, si nu la cea de faina ne zboara gandul, ci poate chiar la cea care ar simboliza cumva ca Bucurestiul e plin de venetici.

Sigur ca nu toti bucurestenii, mai noi sau mai vechi, raman cu macul intre dinti si cu zaharul in barba, dar poate ca exact pe acestia ii targeteaza Luca. Avand in vedere amploarea acestei covrigarii si faptul ca le-a mers foarte bine in ultimii ani, stai sa te gandesti ca de fapt targetul lor e bine aspectat in oras, chiar in zonele centrale…

Pentru moment gata cu impunsaturile. Pana la urma, daca lumea va vorbi despre ad, probabil va vorbi si de produs. Si uite ca le-a iesit!