Caroli Foods și Next Advertising își salută consumatorii cu “Hello, ingrediente naturale! Adio, griji!”

comunicat

Gama de mâncăruri gata preparate Maestro nou lansată se adresează consumatorilor care apreciază calitatea superioară și rețetele gustoase, aspect reflectat în toate tacticile și pe toate canalele de care beneficiază această campanie. De la ambalajul special creat și gândit, la prezentarea produsului la raft, și până la campania de comunicare, fiecare detaliu a fost bine pus la punct și elaborat.

Această poziționare strategică în categoria mâncărurilor gata preparate a apărut ca răspuns la nevoile consumatorilor. Ne-am implicat într-o călătorie complexă de cercetare, descoperire, dezvoltare și creare a unui mix inovator si complex. Aceasta este o etapă majoră în strategia noastră de creștere pe care o pregătim de mai mult timp, luând în considerare tendințele pieței, comportamentul consumatorilor și potențialul de creștere. Noile produse propuse sub marca Maestro sunt extraordinare – odată încercate, consumatorii vor deveni mari fani, bucurându-se de inovație și produse delicioase în viața lor de zi cu zi,” a spus Ana-Maria Băjan, Director Marketing & PR Caroli Foods Group.

#campania

Campania integrată de comunicare beneficiază de un puternic suport în zona de TV, in-store, digital și PR. Spotul TV pune accentul pe cât de mult influențează în bine viața de familie lipsa grijilor mărunte, printre care se numără și gătitul de zi de zi. Într-o perioada atât de stresantă precum a fost și este pandemia, cele mai mici aspecte care ne pot îmbunătăți ziua și aduce un zâmbet pe buze contează din ce în ce mai mult. Liniștea adusă de câteva clipe de repaos este esențială pentru a ne putea concentra pe cele mai importante aspecte ale vieții de familie. Noua gamă de mâncăruri gata preparate Maestro vine să înlăture măcar o parte din grijile cotidiene și să vină cu idei noi, inovative, în bucătărie.

Spotul TV pune accent pe emoție, pe ingredientele savuroase scoase în prim-plan, și pe antiteza viața înainte de noua gamă Ready Meals și viața după lansarea noii game de produse.

„Consumatorul român își dorește mai mult timp pentru sine și cei dragi, timpul fiind un factor care va conta mult și după terminarea pandemiei. Mai mult de atât, a crescut interesul pentru un stil de viață care să conțină o alimentație echilibrată, iar rețetele gata pregătite savuroase, “ca la mama acasă”, sunt și mai apreciate. Se caută ingredientele naturale, fără conservanți. Suntem convinși că gama Maestro de mâncăruri gata pregătite, ambalate în caserole inovatoare care permit pasteurizarea și sigilarea printr-o tehnologie revoluționară adusă pentru prima dată în România,  îi vor ajuta pe români, în viețile lor extrem de ocupate,” a declarat Adina Ionescu, Category Marketing Manager și lider proiect Ready Meals Caroli Foods Group.

#produsele

De la această etapă se face trecerea spre spoturile de produs, menit să scoată în față fiecare rețetă în parte și să arate cât de repede poate fi aceasta preparată. În plus, spre final, accentul cade pe echipamentul inovator Micvac care asigură pasteurizarea și sigilarea preparatelor direct în caserole, prevăzute cu supape „inteligente”.

„S-a lucrat la lansarea Maestro de la zero. Muncă multă, de anduranță, cu întorsături de situație și suspans, dar mai ales cu niște beauty-shots care chiar își merită numele. Am avut niste filmări spectaculoase, e tare să vezi în close-up lumea mică din farfurie, dintr-o dată macro. Planetele de chiftea, versanții abrupți ai munților de piure. Dar și mai tare e să vezi toată ingeniozitatea tehnică din spatele camerei: cratițe cu pereți de plexi, tigăi secționate cu flexul, invenții cyber-punk cu aspiratoare vechi acuplate la cuptorul cu microunde. Apoi, toată pasiunea, răbdarea și inventivitatea echipei care a făcut posibil proiectul nostru. Mulțumim!”  a povestit Maria Ionescu, Senior Copywriter, Next Advertising.

„Întreaga echipă Next a ținut foarte aproape cu clientul pe toată durata pregătirii acestei campanii, fiind cea mai complexă dintre cele dezvoltate în aceste vremuri de lucru de la distanță. Ne-a apropiat și ne-a ținut ancorați în timing un zoom săptămânal și o comunicare deschisă permanentă. Am livrat identitate, packaging și o platformă de comunicare pentru tv și digital de care suntem mândri și suntem pregătiți să menținem a la long standardul setat”, a continuat Ioana Cabuz, Client Service Director Next Advertising.

#retetele

Gama Ready Meals Maestro conține șapte rețete apetisante, gătite cu ingrediente naturale (fasole cu cârnați, chifteluțe marinate cu piure, gulaș de vită, mazăre cu carne de pui, varză cu carnați, ostropel cu mămăliguță, paste cu carne de vită), fără conservanți, de care oricine se poate bucura, alături de cei dragi.

Asseturile digitale Maestro includ un nou lansat website și canal de YouTube – www.maestronatural.ro, (1) Maestro Natural – YouTube, Facebook și Instagram.

Echipa Caroli Foods a fost formată din:

Ana-Maria Băjan, Director Marketing & PR Caroli Foods Group

Adina Ionescu, Category Marketing Manager & Maestro Brand Guardian

Ștefan Tache, Category Marketing Specialist

Echipa Next Advertising care a creionat campania a fost compusa din:

Ileana Sebe – General Manager, Ioana Căbuz – Client Service Director, Raluca Toma – Senior Account Manager , Andrei Tripșa – Creative Director, Dan Drăgan – Senior Art Director, Maria Ionescu – Senior Copywriter, Paramon Ditu – Branding si Packaging, Florentina Dinu – Strategic Planner, Alexandru Tunaru – Head of Digital  

Componenta de PR revine agenției Blind Carbon Copy Communication (BCCC).

Caroli Foods Group, parte a Grupului Sigma, este lider pe piața din Romania produselor procesate din carne și totodată unul dintre cei mai de succes producători din Europa de Sud-Est. Compania a luat naștere în România în 1994 și, de la înființare și până în prezent, a oferit produse alimentare de calitate pentru toate tipurile de consumatori. Portofoliul Caroli include în prezent cinci mărci: Caroli, Campofrio, Sissi, Maestro și Primo, oferind peste 200 de produse alimentare. Caroli Foods Group deține o fabrică in Pitești, depozite în întreaga țară, o flotă auto semnificativă și a dezvoltat o amplă rețea de distribuție.

Sigma reprezintă un grup multinațional, lider în industria alimentară, specializat în producția, comercializarea și distribuția de produse alimentare de calitate, inclusiv carne preparată și conservată. Deține 70 de fabrici, 210 de centre de distribuție în 18 țări din cele patru regiuni cheie: Mexic, Europa, Statele Unite și America Latină.