Joi 8 Septembrie 2022, cu ocazia evenimentului “the INTERSECTION” din Fratelli Social Club, oameni marcanti din publicitatea romaneasca, fie ca discutam de Outdoor sau Digital, din agentii sau reprezentanti de la clienti, au avut placerea sa se intalneasca cu tehnologia.
Asistam cu totii, de mai multi ani, la cresterea importantei Digitalului, in comunicarea de toate felurile. In acest context este cu-atat mai pretioasa solutia tehnica oferita de Phoenix Media, prin care a reusit “intersectia” celor doua canale media, Digital si respectiv Digital Outdoor (DOOH).
un articol de Marian Costache, din seria #reinventyourself #reinventyourbusiness











“In acest moment Digitalul este ce mai completa media, cea mai flexibila, cea mai masurata, simplu de folosit. In Digital poti sa cumperi si cu 100Lei si cu 1.000.000Lei sau chiar mai mult. In Digital putem sa folosim cele mai multe formate de content: jpeg-uri, gif-uri, video, banner-e, chiar si landing page.
Un alt lucru, absolut fabulos, este faptul ca in Digital, pe langa planificarea cu date demografice, ai o gramada de tag-uri. Te legi de starea vremii, te legi de volume, de cote de pariuri, de stocuri, de momente ale zilei. Ai o flexibilitate iesita din comun. Nu in ultimul rand, e cea mai automatizata media. E clar ca Digitalul este o media fantastica, Digital Outdoor-ul, eu despre asta vorbeam. Probabil ca toti ati crezut ca vorbesc despre OnLine.” Asa a deschis Dio Boaca, Managing Director Phoenix Media, evenimentul “the INTERSECTION”.
#html5
“Tot ce-am confirmat impreuna aici, in cazul retelei Phoenix Media totul este adevarat, pentru ca de astazi Phoenix Media permite rularea contentului in format HTML5 si VAST, iar asta va schimba absolut totul.
Ceea ce puteati sa faceti in Digital puteti sa faceti si in Digital Outdoor. Este un progres enorm, este o evolutie fantastica! Imaginati-va ca fiecare ecran Phoenix se va conecta la ad serverul vostru, acelasi de online, si va intreba din minut in minut ce content sa puna: jpeg-ul 5, gif-ul 7, video 3, banner-ul 19. Ceea ce voi planificati.
Daca vorbim despre banner-ele responsive, imaginati-va ca acestea vor veni pe ecranele digitale si intr-un mod automat isi vor lua forma ecranului si dimensiunea lui. Din punctul nostru de vedere, acesta este Outdoor 2.0.
#primii
Primii care au inteles aceasta evolutie si care au venit alaturi de noi sunt noii nostri parteneri, al caror reprezentant il invit in scena, Andrei Bereanda Head of Digital ProTV”. Dupa aceasta introducere, Dio a cedat microfonul.
“Am ales sa facem acest proiect cu Phoenix Media, cand am inteles ca ne leaga o valoare foarte importanta si anume INOVATIA. Cred ca ceea ce a adus Dio impreuna cu echipa lui, la Phoenix Media, intr-un mediu destul de rigid, facand comparatia cu Digital, chiar este WoW!
#obiective
Am avut doua obiective clare pe zona de business, unul sa ne promovam tot ce-nseamna emisiune de pe TV, in prime time, si sa ne promovam brandul in care investim foarte mult la ProTV si anume VOYO. In momentul asta credem foarte tare ca nu mai putem promova doar pe canalele existente ProTV si de aceea folosim toate mediile de care avem nevoie.
Un al doilea obiectiv pe care l-am avut in parteneriatul despre care vorbim astazi este ca ne dorim sa oferim agentiilor si clientilor un pachet 360 de grade, asa cum inclusiv colegii mei promoveaza tot timpul. Pe langa faptul ca oferim TV, oferim Digital, oferim zona de Influencer Marketing, oferim acum si zona de OOH Digital. Nu cred ca exista un publisher, respectiv broadcaster, in sudestul Europei, care sa poata sa ofere ce oferim noi, impreuna cu Phoenix Media.
Revenind la OOH Digital, poate ca ati vazut ca si Google a lansat zona de OOH Digital, in centrul Europei si chiar in SUA. Unul din motivele pentru care ei spuneau ca au lansat proiectul asta, culmea a fost si unul dintre motivele pentru care noi am lansat proiectul asta, este pentru ca se doreste sa se gaseasca userul/partenerul in mediul in care este.










#connectedtv
Ne-am intors o parte la birou, unii incearca, traficul e tot mai aglomerat, iar OOH Digitalul este acolo si ajuta la un lucru foarte important si anume reach-ul.
Pentru mine Digitalul nu e demult doar zona de site-uri de care suntem foarte mandri, zona de Social Media, zona de Video On Demand – ProTV+ si VOYO – ci se duce foarte mult catre Connected TV. Veti auzi din ce in ce mai mult asta, pentru ca este ceva ce va schimba modul in care tranzactionam Advertising-ul pe TV. Se schimba si zona de OOH Digital si pentru asta suntem aici si nu in ultimul rand zona de Retail Media Network, care este un trend care a izbucnit in SUA si care cu siguranta ca va veni si in Europa.
#kpis
Noi la Digital si la ProTV avem un singur sfat pe care-l dam tot timpul. Nu refuzam nimic. Va rog si pe voi sa testati solutia, sa vedeti cat de usor este sa te folosesti de KPI-ii din Digital. Ca e vorba de target-ari sau geo si de tot ce tine de zona de target-ari pe anumite sectoare, acum se pot face si in zona asta. Testati si vedeti rezultatele! Multumesc Dio, multumesc echipei Phoenix Media! Felicitari pentru tot ce ati facut!” – Andrei Bereanda Head of Digital ProTV
“Cand gasesti un lucru corect, un lucru facut cum trebuie, pentru ceea ce vrei tu, e al naibii de greu sa nu faci pasul! Noi ca oameni suntem facuti sa vrem non-stop mai mult, mai bun si mai performant. Altfel, ramaneam sa ne trimitem mesaje cu focul acela mare, de tabara, ca la indieni. Acum ne conectam noi cu Pro-ul, cu satelitul, si vine spotul din serverul de la Londra in 17 nanosecunde. Asta insemna progres, asta inseamna evolutie si asta prezentam si noi, Phoenix, in aceasta seara.” Asa a facut Dio Boaca introducerea pentru partea de prezentare a noului STOC 5.0, baza constructiei Phoenix Media, pentru perioada 2022 – 2030.
#3evenimente
“Poate nu va dati seama dar noi avem 357 de zile, in care am tinut 3 evenimente – 16 Septembrie 2021, 26 Mai 2022 si azi (8 Septembrie 2022) – in care am lansat viitorul Outdoorului romanesc. Incercam sa aducem mai aproape acest viitor, astfel incat Outdoorul Digital si Outdoorul in general sa fie acolo unde le este locul.” Dio Boaca a incheiat astfel prelegerea, din cadrul evenimentului numit inspirat “the INTERSECTION”.
Participantii, oameni de Publicitate, fie ca vorbim de Outdoor sau Digital, de la clienti sau din agentii, au avut senzatia unei intalniri minunate cu tehnologia. Probabil ca tot acest salt inovativ, pe care Dio si echipa Phoenix Media il produce, va avea drept consecinta cresterea increderii clientilor in acest domeniu si implicit deschiderea de noi oportunitati de business.









Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.