La cativa ani dupa ce am terminat facultatea, intr-un complex de imprejurari, in anul 1996, am luat hotararea sa ma ocup de conceptia si mai apoi implementarea unor forme de “altfel de publicitate”. Acum, la mai bine de 10 ani de atunci, am adunat peste 16 brevete de inventie care certifica in marea lor majoritate forme originale de altfel de sisteme, servicii sau metode de publicitate neconventionala.
Hotararea de atunci am luat-o indignat fiind de felul in care se repeta cheltuirea unor bugete imense an de an, parca fara pic de imaginatie.In prezent sunt implicat in mai multe companii care opereaza in industria de publicitate din Romania, dintre care probabil cea mai cunoscuta este Motion Vision Communication www.mvcom.ro
Cea mai noua companie de destinele careia ma ocup de anul trecut este AHA Media, firma specializata in consultanta media neconventionala.
De ce acest blog?
Au fost nenumarate cazurile cand la sfarsitul unei intalniri de business clientii ne-au multumit mie si colegilor mei pentru viziunea cu totul si cu totul speciala pe care am dat-o comunicarii publicitare, fie ea la raft, pe strada, in galerii comerciale sau cu ocazia diferitelor spectacole pe strada sau pe plaja etc. Am folosit fizica, chimie, psihologie aplicata pentru a mari audiente si a conditiona memorabilitatea.Daca despre oameni e vorba de fiecare data, e clar ca ma intereseaza pareri avizate, am cu siguranta nevoie de sfaturi si voi expune cu placere teme pentru dezbateri si, de ce nu, ma voi expune sustinandu-le.
Categorii:Uncategorized
3 răspunsuri »