Despre criza, cu dragoste

“Oamenii nu mai raspund la telefon pentru ca stiu ca se lasa cu anulari”.

“Ce faci, iesi la o bere? Nu ies draga, ca e criza”.

Prima situatie e pe bune, reala, de iarna, recenta, si e povestita de Felix Tataru, directorul GMP. A doua e momentan o glumita, dar ar putea ajunge o realitate in scurt timp.

Procter & Gamble, grupul cu cel mai mare buget din Romania a redus cu aproape 30% cheltuielile de promovare, in timp ce Unilever da cu 21% mai putin agentiilor. Mai putine pete pe haine, dar si mai putine sanse de a te vedea la TV, deci de a ajunge in ligheanul/oala consumatorului.

Tot Tataru spune intr-un articol din Business Magazin ca la auto e jale, iar imobiliarele o iau usor la vale, ca si volum de media cheltuit. Nici bancile nu stau mai grozav, daca te uiti la TV nu vezi multa agresivitate pe sectorul asta.

In timp ce criza e inca la varsta pubertatii, agentiile ar trebui sa fie multumite daca reusesc sa nu incheie anul pe pierdere. Si in plus, acum au ocazia sa se razbune pe angajatii care au migrat in ultimii ani de la o agentie la alta pentru o suta de euro in plus.

O alta varianta pentru angajatii tradatori ar fi si cea din filmuletul de mai jos:

Categorii:Criza

Etichetat ca: