Pentru Burger King, fast food = fast money

Nu sunt chiar cel mai mare consumator de fast-food, sincer nu apreciez gustul de carton presat cu chifla, dar stirea asta de pe Mediafax m-a facut sa ma gandesc de doua ori. Asa ca, dupa ce acum aproximativ doua luni lovea in McDonalds cu o campanie in care facea comparatie intre whopperul lor si BigMac, acum iata-i din nou pe Burger King venind cu ceva care ii va face pe multi sa le sara mustarul din sandwich.

Gigantul fast-food-urilor „uita” 1000 de portofele pe strazile britanice, în cadrul unei noi campanii promotionale. In fiecare portofel se afla un card cadou cu care se poate achizitiona un nou meniu în restaurantele sale.
burgerking
Consumatorii care descopera portofelele uitate pot sa cheltuie suma de pe cardul cadou în locatiile Burger King si iau parte la o competitie care va aduce câstigatorului un premiu în valoare de 1.200 de euro.

Actiunea de Guerrilla BTL a fost implementata de agentia Cow PR si
face parte din campania mai ampla de promovare a noului meniu, declinata pe TV, outdoor si presa, campanie realizata de Crispin Porter + Bogusky.

Dupa ce am consultat mai multe site-uri de afara am aflat de fapt ca aceasta campanie nu e chiar originala, mai mult, chiar McDonalds au implementat-o cu ceva timp in urma. Dar pe timp de criza, orice idee cred ca e bine venita. La plusuri as vedea faptul ca ajuta consumatorul sa interactioneze direct cu brandul/fast-food-ul, plus crearea unui word of mouth masiv. La minusuri, faptul ca e destul de scump de implementat. Viitorul ne duce clar spre o publicitate care se adreseaza direct stomacului, lasand deoparte apropourile si subtilitatile de pana acum.