Bruno i-a facut-o lui Bruno

Cine credea ca Sacha Baron Cohen, aka Borat, aka Bruno, ar putea fi subiectul unei farse. O farsa cum numai el stia sa faca, i s-a facut lui de aceasta data, in Sydney, la lansarea filmului “Bruno”. Autor: lantul australian de restaurante Nando’s.

Totul a fost organizat de agentia Sphere, dupa un scenariu pe cat de simplu pe atat de spectaculos. In locul lui Bruno, pe covorul rosu, la premiera, a aparut o copie fidela a lui Bruno, insotita de cateva fotomodele. Asta cu jumatate de ora de venirea lui Bruno cel adevarat. Imediat a aparut si copy-ul promotional al lui Nando’s: “This year’s hottest chicks are covered in Peri Peri”.

Asa ca daca Bruno il incolacea in urma cu o luna cu picioarele pe Eminem la decernarea MTV Movie Awards, iara ca acum i-a venit randul sau la roata luarii la misto. Inca un exemplu de publicitate out of the box, dar care, trebuie sa recunoastem, nu ar fi fun sa devina o practica obisnuita printre agentii.

Categorii:Neconventional, Scandal