Cum sa prabusesti o companie aeriana din 3 acorduri

Lucrurile stau asa: un client al companiei aeriene United Airlines a ajuns celebru dupa ce a compus un cantec despre angajatii companiei care i-au stricat chitara. Acum e pe cale sa lanseze partea a doua: despre cum United Airlines ii amana rezolvarea plangerii pe care a depus-o initial.

Dave Carroll ai-a lansat atacul sub forma unui cantec haios, e vorba de piesa “United Breaks Guitars”, lansata pe youtube pe 6 iulie.

A ajuns un hit viral, reusind sa acapareze si mass-media mainstream, atat in State cat si in UK. Asta s-ar traduce in aproape 4 milioane de views pe youtube si 17 000 de comentarii ale oamenilor care au avut experiente similare.

Cireasa de pe tort e ca acest cantec a produs daune de 10% market share pentru United. Compania, desi a respins initial cererea de compensatie a lui Carroll depusa de acesta in 2008, a reactionat acum, printr-o donatie de 3000 de dolari catre o fundatie muzicala, spunand totodata ca vrea sa foloseasca clipul lui Carroll pe post de instructaj pentru cei care se ocupa de preluarea bagajelor.

Dar asta nu a rezolvat multe, intrucat Carroll spune ca vrea sa faca inca 3 clipuri pe aceeasi tema. In prezent “United Breaks Guitars” e No. 1 in ce priveste dowload-urile pe iTunes in Marea Britanie.
Iata o cale simpla de a ajunge celebru cand ai talent si nu ai ce face cu el: plangerea direct pe youtube.

Categorii:Neconventional

4 răspunsuri »