Twitter debuteaza cu platforma publicitara “Promoted Tweets”

Mult asteptata platforma “Promoted Tweets” se lanseaza cu branduri mari, cum ar fi Sony Pictures, Red Bull si Virgin America.
Platforma va permite advertiserilor sa-si afiseze reclamele in partea de sus a rezulatelor gasite pe Twitter.com.

Tweeturile vor fi trimise userilor care urmaresc brandul respectiv, purtand eticheta “promoted”, dar daca userii nu vor interactiona cu ad-ul, tweet-ul nu va aparea din nou.

Interactiunea consta in a trece la Favorites unele tweet-uri sau la a da re-tweet.

Fondatorul serviciului spune ca momentan vrea ca userii sa inteleaga mai bine in ce consta “Promoted Tweets”, urmand ca ulterior sa dezvolte faza a doua a serviciului.

Pana acum, Twitter a evitat sa devina o platforma care sa aduca bani cu orice pret, dar, dupa cum spune fondatorul serviciului, acest fapt a frustrat pe unii dintre utilizatori, branduri care au incercat sa monetizeze Twitter.com, care a atins 4,2 milioane de useri numai in UK.