Pentru aceia dintre voi care mai stiu ce-nseamna Daciada si cat a mancat acest gen de manifestare din nervii mai multor generatii, pentru voi este in primul rand acest post. Iata ca intr-o maniera similara celei in care Ceausescu aranja oamenii pe stadioane, in zilele noastre tocmai in Japonia si tocmai pentru o masina de lux europeana, Audi, se construieste un QR code gigant!
Poti spune ca exista o ironie a sortii in mai multe privinte. Cea mai consistenta pare in directia faptului ca tocmai o marca europeana se promoveaza in Japonia pe aceasta cale.
Cu riscul de-a parea plicticos va reamintesc ca aceste coduri de bare bidimensionale sau matriceale (QR code) au fost dezvoltate inca din 1994 de Denso-Wave, o subsidiara a Toyota.
Asa se scrie istoria fratilor! Intr-o simbolistica ceva mai putin tehnologizata, campania asta pentru Audi ar fi cumva echivalenta uneia la Sarmale, facuta de Mc Donald’s …
Categorii:Neconventional