Sări la conţinut

We Invent – smart ideas & bright people

Meniu

  • Despre
  • Neconventional
  • Campanii
  • Outdoor
  • Marketing
  • Advertising
  • Facebook
  • MULTIsenzorial
  • MVcom
  • ux
  • Cannes Lions
  • Interviu
  • English
  • Opinii
  • Abonare + GDPR

ianuarie 7, 2011

BMW: reclama pe care o vezi cu ochii mintii

Efectul „after image” se refera la acea imagine care-ti ramane intiparita pe retina dupa ce te uiti direct intr-o sursa puternica de lumina. Cel mai recent exemplu e eclipsa de soare de acum cateva zile.

Tineti minte cum vedeati discul soarelui chiar si la un minut dupa ce v-ati luat ochii de la el? Ei bine, acest efect a fost exploatat la maxim de cei care au facut nebunia asta de reclama pentru BMW.

Mai multi spectatori adunati intr-o sala de cinema au vizionat o reclama pentru BMW, iar din cand in cand priemau flashuri cu logo-ul BMW. Surpriza a venit la final, cand acestia au fost rugati sa-si inchida ochii si au vazut logo-ul BMW.

Normal, ca asta ar putea da nastere la tot felul de scandaluri si speculatii, ca e o „spalare de creier”, ca vom avea de face cu un fenomen Big Brother daca astfel de reclame ne vor umple viata, dar asa se intampla de fiecare data cu orice suport media nou.

La inceput oamenii sunt sceptici, comenteaza, arunca piatra, dupa care isi personalizeaza opiniile si realizeaza ca pana la urma nicio reclama nu-ti intra cu forta in suflet.

Trebuie doar sa-i lasi o mica supapa deschisa. Iar challenge-ul cel mare cred ca tocmai asta e. Sa faci lucruri trasnite si sa-i convingi pe oameni sa le incerce. Macar o data. Daca esti bun, vor reveni cu siguranta.

Share this:

  • Email
  • Facebook
  • Twitter
  • Pinterest
  • Listare
  • Skype
  • Reddit
  • LinkedIn
  • WhatsApp

Apreciază:

Apreciere Încarc...

Categorii:Campanii, Inventii si inventatori, Neconventional

Etichetat ca:after image, bmw, cinema, eclipsa, flash, indoor, logo, Neconventional, reclama, spalare de creier, subliminal

Navigare articole

Elena Udrea si outdoor-ul romanesc in 2011
Audi si Daciada QR codurilor

Like us on Facebook

Like us on Facebook

Abonare la WeInvent via email

Introdu adresa de email pentru a te abona la aceasta publicatie și vei primi notificări prin email când vor fi publicate articole noi.

Cauta

Arhiva

Categorii

Etichete

advertising agentie aplicatie bere brand branding bucuresti business campanie cannes lions computer comunicare content Criza design dr.like experiment facebook feedback internet interviu Marian Costache marketing media miros mobil mobile multisenzorial MVcom Neconventional Online ooh Outdoor panou pr premii proiect special Publicitate reclama research romania Romanita Oprea school social tech teodora migdalovici trends tv ux viral

Cele mai bune articole și pagini

  • Iulia Niculae – Cuciurean: „Primul meu obiectiv este sa cresc engagementul si colaborarea in reteaua existenta”
  • Dr. Dragos Cirneci (psiholog specialist in Neurostiinte) este invitatul special al primei editii WeInvent Community Meetings
  • De ce merita sa combini OOH-ul si Mobile Advertising-ul
  • Dr. Dragos Cirneci (psiholog specialist in Neurostiinte): “Jobul creierului, neavand un prezent efectiv, este ca trebuie sa ghiceasca permanent viitorul.”
  • Despre reciprocitate – de ce e bine să oferi, dacă vrei să primești
  • Despre
  • rappel-ul la apel
  • Ruxandra Predescu (communication consultant): „Cea mai mare reusita profesionala e sa-ti placa atat de mult ceea ce faci incat sa nu simti ca muncesti”
  • LONCOLOR lansează gama de vopsea permanentă LONCOLOR EXPERT HEMPStyle și serviciul de livrare la domiciliu
  • Catalin Rulea (Toulouse Lautrec): „Nu exista nicio regula in comunicare, ideea este sa fim noi mereu”

Unconventional World

  • AdMasters
  • IQads
  • MVcom

Abonare la WeInvent via email

Introdu adresa de email pentru a te abona la aceasta publicatie și vei primi notificări prin email când vor fi publicate articole noi.

De ce merita sa combini OOH-ul si Mobile Advertising-ul

ianuarie 19, 2021 0

Iulia Niculae – Cuciurean: „Primul meu obiectiv este sa cresc engagementul si colaborarea in reteaua existenta”

ianuarie 15, 2021 0

Dr. Dragos Cirneci (psiholog specialist in Neurostiinte) este invitatul special al primei editii WeInvent Community Meetings

ianuarie 14, 2021 2

The Betterist: „Dacă nu s-a întâmplat încă este pentru că încă nu am găsit calea corectă. Dar o voi găsi”

ianuarie 12, 2021 0

Irina Roncea (Golin): „Mi-as dori sa vad curaj, nu disperare, ambitie, nu resemnare”

ianuarie 7, 2021 0

Articole recente

  • De ce merita sa combini OOH-ul si Mobile Advertising-ul
  • Iulia Niculae – Cuciurean: „Primul meu obiectiv este sa cresc engagementul si colaborarea in reteaua existenta”
  • Dr. Dragos Cirneci (psiholog specialist in Neurostiinte) este invitatul special al primei editii WeInvent Community Meetings
  • The Betterist: „Dacă nu s-a întâmplat încă este pentru că încă nu am găsit calea corectă. Dar o voi găsi”
  • Irina Roncea (Golin): „Mi-as dori sa vad curaj, nu disperare, ambitie, nu resemnare”

Categorii

Confidențialitate și cookie-uri: acest sit folosește cookie-uri. Dacă continui să folosești acest sit web, ești de acord cu utilizarea lor.
Pentru a afla mai multe, inclusiv cum să controlezi cookie-urile, uită-te aici: Politica noastră pentru cookie

Abonare la WeInvent via email

Pentru a urmări aceasta publicatie, introdu adresa ta de email și primești notificări prin email despre articolele noi.

Abonare + GDPR WordPress.com. Tema: Puzzle de Pro Theme Design.
loading Anulare
Articolul n-a fost trimis - verifică adresele tale de email!
Verificarea emailului a eșuat., te rog încearcă din nou
Regret, blogul tău nu poate partaja articole prin email.
%d blogeri au apreciat: