Sări la conţinut

We Invent – smart ideas & bright people

Meniu

  • Despre
  • Neconventional
  • Campanii
  • Outdoor
  • MULTIsenzorial
  • Interviu
  • English
  • Opinii
  • Abonare + GDPR

ianuarie 7, 2011

BMW: reclama pe care o vezi cu ochii mintii

Efectul „after image” se refera la acea imagine care-ti ramane intiparita pe retina dupa ce te uiti direct intr-o sursa puternica de lumina. Cel mai recent exemplu e eclipsa de soare de acum cateva zile.

Tineti minte cum vedeati discul soarelui chiar si la un minut dupa ce v-ati luat ochii de la el? Ei bine, acest efect a fost exploatat la maxim de cei care au facut nebunia asta de reclama pentru BMW.

Mai multi spectatori adunati intr-o sala de cinema au vizionat o reclama pentru BMW, iar din cand in cand priemau flashuri cu logo-ul BMW. Surpriza a venit la final, cand acestia au fost rugati sa-si inchida ochii si au vazut logo-ul BMW.

Normal, ca asta ar putea da nastere la tot felul de scandaluri si speculatii, ca e o „spalare de creier”, ca vom avea de face cu un fenomen Big Brother daca astfel de reclame ne vor umple viata, dar asa se intampla de fiecare data cu orice suport media nou.

La inceput oamenii sunt sceptici, comenteaza, arunca piatra, dupa care isi personalizeaza opiniile si realizeaza ca pana la urma nicio reclama nu-ti intra cu forta in suflet.

Trebuie doar sa-i lasi o mica supapa deschisa. Iar challenge-ul cel mare cred ca tocmai asta e. Sa faci lucruri trasnite si sa-i convingi pe oameni sa le incerce. Macar o data. Daca esti bun, vor reveni cu siguranta.

Share this:

  • Email
  • Facebook
  • Twitter
  • Pinterest
  • Imprimare
  • Skype
  • Reddit
  • LinkedIn
  • WhatsApp

Apreciază:

Apreciere Încarc...

Categorii:Campanii, Inventii si inventatori, Neconventional

Etichetat ca:after image, bmw, cinema, eclipsa, flash, indoor, logo, Neconventional, reclama, spalare de creier, subliminal

Navigare articole

Elena Udrea si outdoor-ul romanesc in 2011
Audi si Daciada QR codurilor

Like us on Facebook

Like us on Facebook

Abonare la WeInvent via email

Introdu adresa de email pentru a te abona la aceasta publicatie și vei primi notificări prin email când vor fi publicate articole noi.

Cauta

Arhiva

Categorii

Etichete

advertising agentie aplicatie bere brand branding bucuresti business campanie computer comunicare content creativitate Criza design digital experiment facebook feedback internet interviu Marian Costache marketing media miros mobil mobile multisenzorial MVcom Neconventional Online ooh Outdoor pandemie panou pr premii proiect special Publicitate reclama romania Romanita Oprea school studiu tech teodora migdalovici The Alternative School for Creative Thinking trends tv viral

Cele mai bune articole și pagini

  • Prof. Dr. Andrei Miu și Drd. Simina Pițur în Episodul 3, din Podcastul de Neuroștiințe. Unde sunt generate emoțiile? Drumul lung de la corp la creier. Ce este evaluarea cognitivă?
  • Câte case, atâtea tipuri de fericire: DDB România și Leroy Merlin lansează noua campanie de imagine
  • Despre reciprocitate – de ce e bine să oferi, dacă vrei să primești
  • Ioana Raluca: „Dacă vreau să trăiesc egoist un concert, atunci îmi las camera acasă. Și în 200% din cazuri regret asta”
  • Simona Stoica (Lenovo Europa Centrala & Sud Est): „Gen Z spune, în procent de 69 %, că brandurile au această misiune de sustenabilitate a produselor pe care le comercializează”
  • Canal 33 se transformă din post de business în post de ştiri (HD)
  • Dr. Dragos Cirneci (psiholog specialist in Neurostiinte): “Pare ciudat sa spunem ca apreciem un clip video prin acelasi mecanism prin care ne bucuram ca am gasit mancare dar asta este realitatea.”
  • Simina Zidaru (Tribal Worldwide Romania): „Sunt 100% sigura ca vom trai vremuri mai bune daca noi, femeile, vom deveni cei mai mari sustinatori ai nostri”
  • Un dictator si niste porci
  • Oare cât mai putem păcăli brandul?

Unconventional World

  • AdMasters
  • IQads
  • MVcom

Abonare la WeInvent via email

Introdu adresa de email pentru a te abona la aceasta publicatie și vei primi notificări prin email când vor fi publicate articole noi.

Câte case, atâtea tipuri de fericire: DDB România și Leroy Merlin lansează noua campanie de imagine

martie 24, 2023 0

Prof. Dr. Andrei Miu și Drd. Simina Pițur în Episodul 3, din Podcastul de Neuroștiințe. Unde sunt generate emoțiile? Drumul lung de la corp la creier. Ce este evaluarea cognitivă?

martie 23, 2023 0

Simina Zidaru (Tribal Worldwide Romania): „Sunt 100% sigura ca vom trai vremuri mai bune daca noi, femeile, vom deveni cei mai mari sustinatori ai nostri”

martie 15, 2023 0

Bucharest Tech Week 2023, planifică viitorul, accelerează prezentul 

martie 14, 2023 0

Foame de uragan

martie 13, 2023 0

Articole recente

  • Câte case, atâtea tipuri de fericire: DDB România și Leroy Merlin lansează noua campanie de imagine
  • Prof. Dr. Andrei Miu și Drd. Simina Pițur în Episodul 3, din Podcastul de Neuroștiințe. Unde sunt generate emoțiile? Drumul lung de la corp la creier. Ce este evaluarea cognitivă?
  • Simina Zidaru (Tribal Worldwide Romania): „Sunt 100% sigura ca vom trai vremuri mai bune daca noi, femeile, vom deveni cei mai mari sustinatori ai nostri”
  • Bucharest Tech Week 2023, planifică viitorul, accelerează prezentul 
  • Foame de uragan

Categorii

Confidențialitate și cookie-uri: acest site folosește cookie-uri. Dacă continui să folosești acest site web, ești de acord cu utilizarea lor.
Pentru a afla mai multe, inclusiv cum să controlezi cookie-urile, uită-te aici: Politica noastră pentru cookie

Abonare la WeInvent via email

Pentru a urmări aceasta publicatie, introdu adresa ta de email și primești notificări prin email despre articolele noi.

Abonare + GDPR WordPress.com. Tema: Puzzle de Pro Theme Design.
%d blogeri au apreciat: