Sări la conţinut

We Invent – smart ideas & bright people

Meniu

  • Despre
  • Neconventional
  • Campanii
  • Outdoor
  • MULTIsenzorial
  • Interviu
  • English
  • Opinii
  • Abonare + GDPR

ianuarie 7, 2011

BMW: reclama pe care o vezi cu ochii mintii

Efectul „after image” se refera la acea imagine care-ti ramane intiparita pe retina dupa ce te uiti direct intr-o sursa puternica de lumina. Cel mai recent exemplu e eclipsa de soare de acum cateva zile.

Tineti minte cum vedeati discul soarelui chiar si la un minut dupa ce v-ati luat ochii de la el? Ei bine, acest efect a fost exploatat la maxim de cei care au facut nebunia asta de reclama pentru BMW.

Mai multi spectatori adunati intr-o sala de cinema au vizionat o reclama pentru BMW, iar din cand in cand priemau flashuri cu logo-ul BMW. Surpriza a venit la final, cand acestia au fost rugati sa-si inchida ochii si au vazut logo-ul BMW.

Normal, ca asta ar putea da nastere la tot felul de scandaluri si speculatii, ca e o „spalare de creier”, ca vom avea de face cu un fenomen Big Brother daca astfel de reclame ne vor umple viata, dar asa se intampla de fiecare data cu orice suport media nou.

La inceput oamenii sunt sceptici, comenteaza, arunca piatra, dupa care isi personalizeaza opiniile si realizeaza ca pana la urma nicio reclama nu-ti intra cu forta in suflet.

Trebuie doar sa-i lasi o mica supapa deschisa. Iar challenge-ul cel mare cred ca tocmai asta e. Sa faci lucruri trasnite si sa-i convingi pe oameni sa le incerce. Macar o data. Daca esti bun, vor reveni cu siguranta.

Share this:

  • Email
  • Facebook
  • Twitter
  • Pinterest
  • Imprimare
  • Skype
  • Reddit
  • LinkedIn
  • WhatsApp

Apreciază:

Apreciere Încarc...

Categorii:Campanii, Inventii si inventatori, Neconventional

Etichetat ca:after image, bmw, cinema, eclipsa, flash, indoor, logo, Neconventional, reclama, spalare de creier, subliminal

Navigare articole

Elena Udrea si outdoor-ul romanesc in 2011
Audi si Daciada QR codurilor

Like us on Facebook

Like us on Facebook

Abonare la WeInvent via email

Introdu adresa de email pentru a te abona la aceasta publicatie și vei primi notificări prin email când vor fi publicate articole noi.

Cauta

Arhiva

Categorii

Etichete

advertising agentie aplicatie bere brand branding bucuresti business campanie computer comunicare content creativitate Criza design digital experiment facebook feedback internet interviu Marian Costache marketing media miros mobil mobile multisenzorial MVcom Neconventional Online ooh orange Outdoor pandemie panou pr premii proiect special Publicitate reclama romania Romanita Oprea school tech teodora migdalovici The Alternative School for Creative Thinking trends tv viral

Cele mai bune articole și pagini

  • Dr. Dragos Cirneci (psiholog specialist in Neurostiinte): “Jobul creierului, neavand un prezent efectiv, este ca trebuie sa ghiceasca permanent viitorul.”
  • Vlad Iorga: „Am invatat sa nu ma mai feresc sa imi spun parerea sau sa pun intrebari”
  • "Trooper", berea cu aroma de heavy-metal
  • Primii 20 de ani de Digital cu Grapefruit
  • 6 idei care au ajutat afacerile de panificație și patiserie să se dezvolte în pan-demie
  • Beyond the Future, primul eveniment marca TEDxInovatorilorStreet, îi îndeamnă pe români la inovație
  • Miruna Pantazi (Koala Living): „Creatia va fi mereu subiectiva, de aceea este esential ca ea sa fie ancorata intr-o logica coerenta”
  • Loredana Popasav : „Agentiile de publicitate ar fi mult mai eficiente si productive daca modelul de leadership si cultura organizationala ar fi orientate catre o energie pozitiva a echipei si a muncii”
  • Dio Boaca (Phoenix Media): “Este inadmisibil ca o industrie intreaga, cu zeci de mii de panouri, mesh-uri, structuri, sa faca 25 de milioane de euro pe an!”
  • Referentialul Arhetipurilor Personale, o metoda prin care poti lucra in cadrul comunicarii de orice fel si care nu ghiceste in globul de cristal

Unconventional World

  • AdMasters
  • IQads
  • MVcom

Abonare la WeInvent via email

Introdu adresa de email pentru a te abona la aceasta publicatie și vei primi notificări prin email când vor fi publicate articole noi.

Anca Maria Banita: „Eu visez sa construiesc o comunitate de oameni constienti, care traiesc cu asumare si bucurie”

mai 22, 2022 0

Romanii au talent … de Cannes

mai 20, 2022 0

Copacul cu smartoi

mai 18, 2022 0

Dana Bulat, Alina Damaschin, Alexandru Teodorescu &  Radu Pilat reprezintă România în juriile CannesLions

mai 16, 2022 0

Andrei Borțun (CEO The Institute): „Publicul RDW este unul care caută inspirație, și e din ce în ce mai deschis”

mai 11, 2022

Articole recente

  • Anca Maria Banita: „Eu visez sa construiesc o comunitate de oameni constienti, care traiesc cu asumare si bucurie”
  • Romanii au talent … de Cannes
  • Copacul cu smartoi
  • Dana Bulat, Alina Damaschin, Alexandru Teodorescu &  Radu Pilat reprezintă România în juriile CannesLions
  • Andrei Borțun (CEO The Institute): „Publicul RDW este unul care caută inspirație, și e din ce în ce mai deschis”

Categorii

Confidențialitate și cookie-uri: acest site folosește cookie-uri. Dacă continui să folosești acest site web, ești de acord cu utilizarea lor.
Pentru a afla mai multe, inclusiv cum să controlezi cookie-urile, uită-te aici: Politica noastră pentru cookie

Abonare la WeInvent via email

Pentru a urmări aceasta publicatie, introdu adresa ta de email și primești notificări prin email despre articolele noi.

Abonare + GDPR WordPress.com. Tema: Puzzle de Pro Theme Design.
loading Anulează
Articolul nu a fost trimis - verifică-ți adresele de email!
Verificarea emailului a eșuat., te rog încearcă din nou
Regret, blogul tău nu poate partaja articole prin email.
%d blogeri au apreciat: