Efectul „after image” se refera la acea imagine care-ti ramane intiparita pe retina dupa ce te uiti direct intr-o sursa puternica de lumina. Cel mai recent exemplu e eclipsa de soare de acum cateva zile.
Tineti minte cum vedeati discul soarelui chiar si la un minut dupa ce v-ati luat ochii de la el? Ei bine, acest efect a fost exploatat la maxim de cei care au facut nebunia asta de reclama pentru BMW.
Mai multi spectatori adunati intr-o sala de cinema au vizionat o reclama pentru BMW, iar din cand in cand priemau flashuri cu logo-ul BMW. Surpriza a venit la final, cand acestia au fost rugati sa-si inchida ochii si au vazut logo-ul BMW.
Normal, ca asta ar putea da nastere la tot felul de scandaluri si speculatii, ca e o „spalare de creier”, ca vom avea de face cu un fenomen Big Brother daca astfel de reclame ne vor umple viata, dar asa se intampla de fiecare data cu orice suport media nou.
La inceput oamenii sunt sceptici, comenteaza, arunca piatra, dupa care isi personalizeaza opiniile si realizeaza ca pana la urma nicio reclama nu-ti intra cu forta in suflet.
Trebuie doar sa-i lasi o mica supapa deschisa. Iar challenge-ul cel mare cred ca tocmai asta e. Sa faci lucruri trasnite si sa-i convingi pe oameni sa le incerce. Macar o data. Daca esti bun, vor reveni cu siguranta.
Categorii:Campanii, Inventii si inventatori, Neconventional