“Minority Report”, filmul lui Spielberg din 2002, se pare ca nu inceteaza sa inspire specialistii din Marcomm. Imi aduc aminte ca si pe mine ma orienta la final de 2009 catre un canal avangardist (X-Bk), anume acela pentru publicitate contextuala in e-book-uri.
De-aceasta data, iata ca tot despre directionare si customizare in advertising este vorba. Advertisingul se afla de ceva vreme pe drumul catre o personalizare cat mai adaptata a mesajului.
Mai multe agentii din Marea Britanie au dezvoltat un sistem bazat pe recunoasterea faciala, pentru a personaliza mesajul publicitar. Pe langa declinarea identitatii privitorului, exista de asemenea si anumite emotii ale acestuia, care sunt recunoscute de posterele digitale inteligente. Aceste display-uri pot fi instalate pe strada dar si in magazine.
Ceea ce este foarte interesant e faptul ca atunci cand functioneaza in interiorul unui magazin de confectii de exemplu si identifica atentia unui potential cumparator, ca fiind orientata catre un produs anume, pot “aranja” ca printr-o prelucrare rapida sa prezinte o simulare, care sa-i arate cumparatorului cum ii sta cu articolul vestimentar respectiv.
Povestea completa o gasiti in articolul de aici.
Categorii:Neconventional, News