O idee pentru Lia Manoliu

Outdoor-ul instalat de CBS pentru promovarea deschiderii Target Field ar putea ramane in istoria executiilor memorabile in materie de outdoor.

Jucatori giganti plasati in locuri strategice, spatiu cat cuprinde si o executie speciala care ar face orice oras sa fie mandru ca i se intampla asa ceva.

Teasing, campanie propriu-zisa si reveal facute ca la carte.

Oare Lia Manoliu ce campanie de promovare va avea?

Parerile de pe acest blog reprezinta viziunea companiei MVcom. Orice feedback din partea dumenavoastra este binevenit.

2 răspunsuri »

  1. Frumos, intr-adevar. Dar si un buget pe masura, nu e si cazul Liei Manoliu. Insa ceva creativ si mai ieftin tot se poate face

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s