Sări la conţinut

We Invent – smart ideas & bright people

Meniu

  • Despre
  • Neconventional
  • Campanii
  • Outdoor
  • MULTIsenzorial
  • Interviu
  • English
  • Opinii
  • Abonare + GDPR

septembrie 7, 2012

Farsa publicitara sau super idee?

Ati fost la Red Hot? V-a placut stadionul? Dar Coca-Cola? Pentru ca cineva s-a ocupat de o mica „farsa”. Pentru a transmite mesajul Coke- Zero.
O farsa publicitara. Oare asta e noua moda oare?

Share this:

  • Email
  • Facebook
  • Twitter
  • Pinterest
  • Listare
  • Skype
  • Reddit
  • LinkedIn
  • WhatsApp

Apreciază:

Apreciere Încarc...

Categorii:Campanii, Neconventional, News, Outdoor

Navigare articole

Biblioteca cu peronul pe stanga
Am vazut. Am citit. Am supravietuit.

Like us on Facebook

Like us on Facebook

Abonare la WeInvent via email

Introdu adresa de email pentru a te abona la aceasta publicatie și vei primi notificări prin email când vor fi publicate articole noi.

Cauta

Arhiva

Categorii

Etichete

advertising agentie aplicatie bere brand branding bucuresti business campanie computer comunicare content Criza design dr.like experiment facebook feedback internet interviu Marian Costache marketing media miros mobil mobile multisenzorial MVcom Neconventional Online ooh Outdoor pandemie panou pr premii proiect special Publicitate reclama research romania Romanita Oprea school social tech teodora migdalovici trends tv ux viral

Cele mai bune articole și pagini

  • Cristian China-Birta: “Nu esti antreprenor cand te gandesti ca esti, ci doar cand esti cu adevarat”
  • Aer poluat ca-n București, în toată țara nu găsești
  • Tiberiu Mercurian: „Nu am înțeles niciodată de unde vine „rușinea” asta în România, de a face bani dintr-un act cultural”
  • Dr. Dragos Cirneci (psiholog specialist in Neurostiinte): “Jobul creierului, neavand un prezent efectiv, este ca trebuie sa ghiceasca permanent viitorul.”
  • Despre
  • Sorin Dutoiu (YOLO Media): “Cele mai bune idei le-am avut in perioade de criza”
  • Romania este reprezentata la Roger Hatchuel Academy in 2019 de catre Diana Oprea
  • Un nou seminar de Neurostiinta Comunicarii
  • Tereza Tranakas (Oxygen): „In antreprenoriat este mult trial and error, iar intuitia joaca un rol important”
  • Un interviu Din Toata Inima cu solistul Voltaj, Calin Goia

Unconventional World

  • AdMasters
  • IQads
  • MVcom

Abonare la WeInvent via email

Introdu adresa de email pentru a te abona la aceasta publicatie și vei primi notificări prin email când vor fi publicate articole noi.

Aer poluat ca-n București, în toată țara nu găsești

aprilie 20, 2021 0

Jordan Rudess de la Dream Theater este speaker la Mastering the Music Business 2021

aprilie 15, 2021 0

Michal Malysa conduce comunicarea externă și internă a grupului Eurowag

aprilie 15, 2021 0

Cristian China-Birta: “Nu esti antreprenor cand te gandesti ca esti, ci doar cand esti cu adevarat”

aprilie 13, 2021 0

Când pui botul la ChatBot

aprilie 9, 2021 0

Articole recente

  • Aer poluat ca-n București, în toată țara nu găsești
  • Jordan Rudess de la Dream Theater este speaker la Mastering the Music Business 2021
  • Michal Malysa conduce comunicarea externă și internă a grupului Eurowag
  • Cristian China-Birta: “Nu esti antreprenor cand te gandesti ca esti, ci doar cand esti cu adevarat”
  • Când pui botul la ChatBot

Categorii

Confidențialitate și cookie-uri: acest sit folosește cookie-uri. Dacă continui să folosești acest sit web, ești de acord cu utilizarea lor.
Pentru a afla mai multe, inclusiv cum să controlezi cookie-urile, uită-te aici: Politica noastră pentru cookie

Abonare la WeInvent via email

Pentru a urmări aceasta publicatie, introdu adresa ta de email și primești notificări prin email despre articolele noi.

Abonare + GDPR WordPress.com. Tema: Puzzle de Pro Theme Design.
loading Anulare
Articolul n-a fost trimis - verifică adresele tale de email!
Verificarea emailului a eșuat., te rog încearcă din nou
Regret, blogul tău nu poate partaja articole prin email.
%d blogeri au apreciat: