Project Luna, publicitate pentru insomniaci

Daca ati stat noaptea tarziu pe mailuri, in perioada asta, e posibil sa fi dat peste Project Luna. Daca sunteti soareci de zi, insa, va povestim noi.

Project Luna e o campanie pentru produsul anti insomnii Lunesta.

Un site  foarte ghidus care te poarta intr-o lume de vis, plina de nori pufosi, multi de „Zzzzz” si o grafica excelenta, cu scroll pe verticala si tot tacamul.

Ce e interesant e ca am dat peste un ad Project Luna, pe la 3 A.M. Cu alte cuvinte, eram in target: insomniac, cautand un film sau un articol destul de neinteresant pe net, care sa ma faca sa adorm cat mai repede.

Doar ca, inevitabil am ajuns si in mailul de pe Yahoo, acolo unde campania m-a inhatat. Cu un banner cat casa, in care ma intreba de ce nu dorm la ora aia.

Mi-a placut felul in care am interactionat cu brandul, ca sa folosesc o expresie vaga. Dar serios, cate produse ajung la tine fix cand ai nevoie de ele?

E clar ca daca Lunesta ma va face sa dorm, nu voi mai vedea campania lor. Iar pentru asta, cred ca e bine sa-i avem pe un blog de neconventional.