Japonezii si publicitatea pe coapse

Ca japonezii sunt putin altfel decat restul lumii, mai ales cand vine vorba de marketing, nu mai e de mult o noutate. Stai sa vezi ce au facut acum.

O agentie de publicitate, Wit Inc, recruteaza fete pentru a le folosi in publicitatea pe … coapse. Cum asa? Prin aplicarea unui sticker cu numele brandului, pe picioarele fetelor.

thigh_2454513b

 

Cica e si mult mai ieftin decat sa atarni un panou in centrul orasului. Bucata aia de picior, dintre capatul unei fustite scurte si partea de sus a ciorapilor se numeste “zettai ryouiki” in japoneza, care s-ar traduce ceva la modul “teritoriul absolut”. Teritoriu venerat, de desenatorii manga, pana acum, asa ca era doar o chestiune de timp pana sa apara si publicitatea in “zona” aia.

Si acum, partea si mai interesanta. Fetele sunt selectate pentru job, in functie de cati prieteni au pe platformele sociale. Ca bani, ele castiga in jur de 121 de dolari pentru purtarea unui sticker pe picior, pentru o zi. Ele trebuie sa-si faca 2 poze in 2 locatii diferite, dupa care sa le incarce pe net.

Nu vreau sa intram in discutii de morala. Poate a venit vremea ca fetele sa controleze publicitatea. Unde mediul e mesajul, unde mediul e chiar propriul lor corp.

Ce zici, te-ai apleca sa-ti notezi site-ul sau numarul de telefon vazute intr-o astfel de reclama, pe teritoriul absolut al unei asiatice?