„You’ve got mail”. From Ogilvy.

Ah, proiectele astea speciale! Ce sunt ele, de fapt? Pentru mine, uneori, singurele lucruri care te fac sa te simti cu adevarat creativ. Uneori, cand le vezi facute, de altii, alteori, cand le faci chiar tu. Dar in cazul de fata nu vorbim de MVcom.

Ogilvy & Mather, filiala New Delhi, a lucrat un outdoor pentru Yahoo Mail, care face cat toate campaniile online pe care le-am vazut pana acum pentru brandul asta. Au decupat o parte din peisaj, mai exact o bucata de autostrada si au incadrat-o intr-un „banner” gigant.

ogilvy(1)

E genul ala de executie care te bulverseaza putin atunci cand esti la volan, dar nu si daca esti publicitar. Pentru cei din urma, e clar un eye candy. Si un deschizator de minte. Realizezi pe loc cat de simpla si frumoasa e ideea, si ca, vai, ce tare ca au reusit s-o faca la scara asta. Adica, mare, frate.

Poate de aia-mi si place sa scriu pe blogul asta despre outdoor-uri interesante, mai mult decat despre orice. E ca si cum ai scoate un super film si ti se proiecteaza pe cel mai mare ecran pe lume, nu pe laptop. (Apropo, de film, hai sa-l aplaudam virtual pe Netzer, regizorul  filmului „Pozitia Copilului”, pentru Ursul de Aur, proaspat adus in tara).

N-am vorbit deloc despre mesajul de pe panoul imens: „Carry heavy attachements”. 3 cuvinte, nu mai mult, cat sa le poti citi din goana de motor. A se nota pentru cei care inca mai scriu povesti pe outdoor.

Dragilor, cam asa sta treaba in India. E clar ca invatamintele taticului Ogilvy se perpetueaza inca cu succes acolo.

Acum, hai inapoi la treaba, cu mintea un pic mai deschisa 🙂