Panourile, Sexul si Automobilele

Un studiu “destept”, elaborat cu ajutorul unor studenti canadieni, a relevat o interdependenta intre panourile publicitare, mai exact intre continutul acestora si comportamentul soferilor.

Mai exact, studiul pretinde ca soferii isi modifica simtitor viteza in trafic, avand in vedere panoul publicitar pe langa care trec. De exemplu, soferii care trec pe langa panouri cu mesaje negative precum: abuz, stres, inchisoare, razboi, tind sa incetineasca iar cei care trec pe langa panouri cu mesaje pozitive precum: bani, celebritate, sex, victorie, au tendinta de a accelera.

sex

Fratilor, sper ca sunteti de acord cu mine cand spun ca lumea asta a luat-o razna!

In primul rand cat de relevant e studiul asta avand in vedere ca s-a lucrat cu studenti?! Intr-un fel “zornaie” mintea unui tanar si-n alt fel a unui “lup batran”. In al doilea rand cine hotaraste limita intre pozitiv si negativ?! Sexul de exemplu ar putea avea ambele valente…

Deci va spun, pe planeta asta nu mai e de stat. Hai ne facem bagajele si s-o taiem pe Marte. In ritmu’ asta o sa ne trezim cu semne de limitarea vitezei in proximitatea panourilor cu AXE, de exemplu…