Primul proiect QR code relevant pe 2013

Recunosc, din cand in cand merg cu metroul. O data, ca sa vad de ce aleg oamenii sa nu vada lumina zilei, si apoi, pentru ca stiu ca metroul e o zona publicitara interesanta.

Am mai scris aici despre proiectele Vodafone de la metrou, uite ca o fac din nou. Pentru ca mi-a atras atentia QR code-ul din imagine, felul in care e integrat mediului.

IMG_20130323_161542

Nu mai pare un broscoi urat de care fugi, ci chiar te invita sa scoti telefonul si sa-l scanezi. Simt cum usor, usor, zona de publicitate prin QR code-uri se dezvolta si la noi.

Noi, la MVcom avem la activ o campanie realizata pentru IQads prin care un QR code gigant a fost plimbat prin oras, invitand publicul la interactiune. Inca ma gandesc la modalitati ingenioase prin care sa-l introduc si mai adanc in mintea clientilor. Acum, revenind la proiectul Vodafone, ideea e simpla: impreuna cu Zonga Music, lumea isi poate descarca piesa zilei, direct din pasaj, folosind mobilul, scanand QR code-ul.

Fiecare melodie a zilei are codul ei personalizat in functie de stilul de muzica. Dar cel mai bine e sa scanati cu mana voastra si sa ascultati!

iqads qr codeMai multe despre ce face Zonga poti afla aici.