Experiential de la MVcom

Pe parcursul lunii Iunie a acestui an, MVcom a realizat un usor facelift si din acest motiv am considerat oportun s-o invit pe colega mea Andreea Timofte, General Manager MVcom, la o discutie libera pe marginea acestui subiect.

IMG_5931 necomprimat

M.C.: Buna Andreea!

A.T.: Buna Marian!

M.C.: Cum s-a-ntamplat ca aceasta idee de-a aduce experientele in strada sa se concretizeze acum si sa apara atat de vizibila in miscarea MVcom?

A.T.: Experientele in strada si propunerea unor astfel de momente, asociate suporturilor noastre nu este una noua, insa spre deosebire de anii anteriori, cand deschiderea clientilor si a agentiilor catre astfel de actiuni era redusa, de ceva timp s-a produs o reorientare…

M.C.: Inteleg.

A.T.: Practic era nevoie de acest usor facelift desi noi suntem orientati catre experiential de foarte mult timp.

M.C.: Ok, deci fostul slogan MVcom era “Always On The Move!”. Si-acum?

A.T.: “Experiences On The Move?”

M.C.: Adu-ne putin cu picioarele pe Pamant. Explica-ne, tradu-ne tu…

A.T: Traduc. Pe langa ceea ce am facut si pana acum, adica actiuni de gherila, abordarea inopinata si surprinderea consumatorilor prin variate modalitati…

M.C.: Avand ca esenta miscarea…

A.T.: Da. Acum cade putin din greutatea actiunii si pe lucrurile cu care ramane consumatorul in urma acestor experiente, anume: memorabilitatea lor, impactul pe care-l au asupra emotiilor. Noi am tot “strigat” de-atata timp ca emotiile sunt importante si ca de fapt ele pun accentul la final in fata raftului, asupra multor decizii…

M.C.: Ok. MVcom a tot “strigat” ca e importanta experienta, in schimb unii clienti, agentii, unele chiar foarte importante, voiau de la noi doar…

A.T.: Carute! Da, luau suporturile de baza, asimilandu-ne unui furnizor clasic de media. Practic in continuare suporturile MVcom-MAXI reprezinta un element important in business-ul nostru dar dupa multe propuneri ample, integrate, prezentate clientilor, ramaneau ca alegere doar ele, suporturile de outdoor mobil…

M.C.: Pe care unii, asa cum spuneai, le botezau razand “carutze”…

A.T.: Exact. Era frustrant uneori dar acum am trecut peste asta, am mai crescut, depasind toate momentele acelea si din fericire exista in acest moment mult mai multa deschidere catre variante complexe de comunicare.

M.C.: Adica, mai clar, se poate realiza “un 360 de grade offline” in jurul consumatorului pe strada.

A.T.: Exact! Cu tot soiul de componente complementare: olfactive, tactile, cinetice…

M.C.: Am inteles.

A.T.: In plus, pe parcursul anului si nu doar a lunii acesteia MVcom a facut mai multe miscari, a evoluat ca si grup a administrat clientii la un loc cu celelalte companii. Acum putem oferi ca grup servicii complete, de la concepte integrate (inclusiv online cu ajutorul Dr.Like) la implementarea lor inclusiv cu ceea ce-nseamna logistica pentru activari si promotii si distributie de POSM-uri, etc.

M.C.: Adica au fost si alte miscari care au anticipat cumva reasezarea de-acum.

A.T.: Adica nu a fost o miscare brusca, au fost pasi mici, facuti de cateva luni incoace.

M.C.: Ok. Ce speri de la miscarea de-acum? Si sa ne spui, te rog, unde s-a dus vechiul slogan “Always On The Move!”.

A.T.: Sunt convinsa ca aceasta orientare catre furnizarea de experiente va creste comunicarea outdoor mobila si nu numai, la un alt nivel. Sunt convinsa de asemenea ca efectele se vor vedea cu siguranta chiar daca nu ne vor fi transmise de catre clienti. Prin prisma argumentelor pe care le avem din resurse stiintifice, vom continua sa militam pentru experientialul adus aproape de public, intr-un mod neasteptat si inovativ si sa consolidam in piata un trend in acest sens.

Referitor la slogan, el a fost cedat colegilor nostri de la A&M TransLogistic, care se ocupa de logistica specializata pentru industria publicitatii, iar noi am ramas cu “experientele”…

M.C.: Bine, pai sa fie cu noroc miscarea de-acum! Ai si vreun exemplu de implementare a noii platforme?

A.T.: Am avut un proiect pilot, pentru unul din clientii nostri de casa (COGEP/EuroGsm). In timpul unei campanii mai ample pe parcursul careia am promovat modelul Samsung Galaxy S3 mini, am avut si aceasta secventa experientiala, in care am adus in strada personajele din spotul TV.

Am fost interesati sa vedem de-aproape reactia publicului. Interactiunile au fost extrem de incurajatoare si de bun augur astfel incat sa-ntelegem ca acest gen de proiect merita dus catre nivelul urmator. Pregatim de altfel ceva de-o si mai mare amploare, pe parcursul acestei veri.

M.C.: Inteleg ca e surpriza…

A.T.: Da.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s